Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Heb succesvol MGI Photosuite 8.1 geïnstalleerd op mijn systeem. Hetzelfde programma geïnstalleerd op mijn andere PC (taalinstelling Duits). Toen kreeg ik bij elke handeling (b.v. import photo) de volgende foutmelding: (in het Nederlands!)\n[B]---------------------------\nWindows - Geen schijf\n---------------------------\nEr bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station . \n---------------------------\nAnnuleren Opnieuw Doorgaan \n---------------------------[/B]\nWie weet hiervoor een oplossing?\np.s. Op beide systemen draait windows XP prof met SP2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb geen oplossing voor je probleem ,maar als naam hier je echte naam is en je komt uit het krabbegat ,dan ken ik je waarschijnlijk nog uit de commodoor 64 tijd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Mijn naam is HELEMAAL echt, kom NIET uit het krabbegat, en heb nooit iets gedaan met de commodore ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Jammer ..,ik kende daar ook een ton van der AA (deed iets in de aardappel-termijn-handel dacht ik)\n \nMaar wederom geen oplossing voor je probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen