Ga naar inhoud

Strepen in het beeld met geforce 7

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een nieuwe videokaart gekocht.\r\nEen MSI NX7600GS\r\nVerder werkt deze perfect behalve als ik er spellen mee speel.\r\nRare strepen door het beeld en zo.\r\nDe drivers zijn verder goed geïnstalleerd.\r\nMaar eerst had ik een stadaard 64mb onboard chip.\r\nVandaar dat ik deze heb gekocht omdat ik sinds kort Vista heb.\r\nook heb ik al gekeken op de site van Msi maar daar kan ik ook niks vinden.\r\nAlleen weet iemand wat het probleem is?\r\nIk kom er niet echt uit…\r\nAlvast bedankt(Y)
Link naar reactie
Maar het is toch niet normaal dat als je spider solitair speelt en verder niks bijzonders doet met de pc hij al zo vaag doet….\r\nWant dat vind ik eigenlijk wel raar volgens mij word de kaart bijna niet belast… \r\nHeb het zelfs al een keer geprobeerd met het thema Windows klassiek.\r\nEn toen deed hij nog zo raar.\r\nMaar kan het proberen maar heb niet het idee dat dat het probleem is.\r\nZou het niet eerder een driver probleempje zijn of zo?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...