Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb sinds kort een nieuwe videokaart gekocht.\r\nEen MSI NX7600GS\r\nVerder werkt deze perfect behalve als ik er spellen mee speel.\r\nRare strepen door het beeld en zo.\r\nDe drivers zijn verder goed geïnstalleerd.\r\nMaar eerst had ik een stadaard 64mb onboard chip.\r\nVandaar dat ik deze heb gekocht omdat ik sinds kort Vista heb.\r\nook heb ik al gekeken op de site van Msi maar daar kan ik ook niks vinden.\r\nAlleen weet iemand wat het probleem is?\r\nIk kom er niet echt uit…\r\nAlvast bedankt(Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 dat ken ik dat heb ik ook wel eens met css \r\n\r\nik denk *weet dus niet zeker* dat je video kaart te heet word Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Daar zit wel wat in.\r\nMaar hoe zorg ik er nou voor dat hij dan minder warm wordt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 beter koelen in de kast misschien zwaardere koeling erop zetten of tijden spelletjes spelen je kast open zetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Maar het is toch niet normaal dat als je spider solitair speelt en verder niks bijzonders doet met de pc hij al zo vaag doet….\r\nWant dat vind ik eigenlijk wel raar volgens mij word de kaart bijna niet belast… \r\nHeb het zelfs al een keer geprobeerd met het thema Windows klassiek.\r\nEn toen deed hij nog zo raar.\r\nMaar kan het proberen maar heb niet het idee dat dat het probleem is.\r\nZou het niet eerder een driver probleempje zijn of zo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb ook ff aan de videokaart gevoeld.\r\nMaar dat viel nog best wel mee…:-S\r\n\r\nen heb zojuist met windows update gezien dat er een update voor me videokaart is.\r\nalleen is mij verteld dat de drivers die bij de kaart zit beter is als die standaard van Vista.\r\nWat moet ik doen zou ik deze toch moeten installeren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 download en bekijk je kan em altijd weggooie ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Oké ik heb het geprobeerd maar hij wil niet installeren of zo:-S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb het idee dat me videokaart wel goed functioneert maar dat hij alleen niet echt compatible is met Vista.\r\nEn Windows Aero werkt gewoon net zoals me screensavers.\r\ndus het lijkt me sterk dat me videokaart kapot is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen