Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb altijd ruzie met die balk. Nu staat er weer een Google zoekvenstertje op... en een NL icoontje... en een vierkant dingetje... Hoe krijg ik dat er af? En voorheen werden de schermen die ik opende en die dan in de werkbalk werden weergegeven steeds kleiner en kleiner maar nu worden ze in éen groep weergegeven. Hoe stel ik het in dat ze weer apart worden weergegeven?\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 [url]http://www.schoonepc.nl/instal/menuxp.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Bedankt, hoor, maar ik zie nergens iets over de Google, NL en vierkant icoontje... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Google zoekvenstertje > omdat je Google Desktop Search hebt geinstalleerd.\r\nNL-icoonje > omdat de taalbalk actief is, rechtsklik op icoontje om het uit te schakelen.\r\nVierkant dingetje > kan vanalles zijn.\r\n\r\nLaatste probleem: Rechtsklik op een leeg stukje taakbalk en kies eigenschappen. Haal in het dialoogvenster het vinkje weg voor \"Gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergeven\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 [quote=Fuul20;295004]Ik heb altijd ruzie met die balk. Nu staat er weer een Google zoekvenstertje op... en een NL icoontje... en een vierkant dingetje... Hoe krijg ik dat er af? \nAlvast bedankt![/quote]\n\n[quote=Fuul20;295042]Bedankt, hoor, maar ik zie nergens iets over de Google, NL en vierkant icoontje...[/quote]\n\n[quote]reintje [URL=\"http://www.schoonepc.nl/instal/menuxp.html\"]http://www.schoonepc.nl/instal/menuxp.html\n[/URL]\n[B]Quick Launch[/B]\n\n \n\n [LEFT]U krijgt nu een snelstartmenu te zien. Klik met de rechter muisknop op de niet gebruikte icoontjes om ze te verwijderen. Door er icoontjes naartoe te slepen kunt u het snelstartmenu aanvullen.\n\n[/quote]\n\n\n\nJij vroeg hoe je icoontjes verwijderd en niet hoe je de programma\'s verwijderd toch?\nIn het vervolg je vraag wat duidelijker stellen.\n[/LEFT]\n[CENTER]\n\n \n[/CENTER] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ja, ik vroeg inderdaad hoe ik die icoontjes er af kan krijgen. En dat omdat met rechtsklikken Google, NL en dat vierkante ding er niet afgaan. Dus rechts klikken doet niets.\r\n\r\nDie groepen werken nu in ieder wel los van elkaar dus da\'s al wat! :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Bedankt voor de hulp iedereen, ik hoop dat iemand weet hoe ik die Google en dat NL ding er afkrijg, maar ik heb nog een vraagje:\r\n\r\nik had via \'eigenschappen\' op het bureablad een klassiek Windows thema ingesteld, maar het thema veranderd nadat ik m\'n pc heb uitgezet en weer opgestart. Hoe zorg ik ervoor dat hij die instelling behoud? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 [quote=Fuul20;295290]Bedankt voor de hulp iedereen, ik hoop dat iemand weet hoe ik die Google en dat NL ding er afkrijg, maar ik heb nog een vraagje:\n \nik had via \'eigenschappen\' op het bureablad een klassiek Windows thema ingesteld, maar het thema veranderd nadat ik m\'n pc heb uitgezet en weer opgestart. Hoe zorg ik ervoor dat hij die instelling behoud?[/quote]\n \n[FONT=Arial][SIZE=2]Kijk in Logboek \"Toepassingen\" is de volgende waarschuwingen:\n\n\"Gebeurtenis 1517 ( Systeem)\nWindows heeft het register van gebruiker cp******-a\\Tmas opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is. \nDit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.\"\n\nDat betekend ,dat windows bij het afsluiten de persoonlijke gegevens niet goed opbergen kan en dus is volgende start een valse .[/SIZE][/FONT]\n[SIZE=+0][FONT=Arial][SIZE=2]Ik heb dit ook gehad.[/SIZE][/FONT][/SIZE][SIZE=+0][FONT=Arial][SIZE=2]\n\"Installeer UPHClean.msi en het probleem is verholpen.\"\nDit is hier te vinden,\n[/SIZE][/FONT][/SIZE][URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en\"][FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=#004770]http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en[/COLOR][/SIZE][/FONT][/URL]\n[FONT=Arial][SIZE=2]Na installatie word bij het afsluiten de persoonlijke gegevens netjes op geslagen.[/SIZE][/FONT]\n[FONT=Arial][SIZE=2]Het progamma is via Software eventueel weer te verwijderen.[/SIZE][/FONT]\n[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT] \n[FONT=Arial][SIZE=2]Succes[/SIZE][/FONT] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen