Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 hoihoi,\r\nIk had even een vraagje voor iemand die er verstand van heeft ;)\r\nIk heb een computer die wil ik verkopen. Maar ik heb absoluut geen verstand van de waarde ervan!\r\nHet is een: celeron 2,4 met 1024 mb ram en een fx5200\r\n\r\nKan iemand me helpen?\r\nthx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Je kan even op marktplaats kijken wat daar voor dit soort computers word geboden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 [quote=DonaldR;294991]Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt[/quote]\n \nWat een onzin.\nDat ding is veel meer waard ,maar dan moet je wel veel meer gegevens vermelden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 50 euro ? \n\nDat klopt helemaal niet, 1 Gb gehuegen is al 60 euro \n\nMet een beetje geluk 200 euro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 :mrgreen: [quote=DonaldR;294991]Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt[/quote]\nDat is wat jij er voor wil betalen zeker op marktplaats staat deze pc voor een eurie of 250 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Het wordt moeilijk voor ons om de prijs vast te stellen, als je maar drie onderdelen post. Post ook bv. : kast,voeding,geluidskaart,dvd-rom,brander,extra pcikaarten. En hoe oud zijn de onderdelen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 ik kreg een hint van onze penningmeesteres\r\n\r\nelk jaar dat de computer bestaat 50% van de rest waarde\r\n\r\n1e jaar 100% - 50 % 2e jaar hierweer 50% af enz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Wat de gek er voor geeft??\nHet grote probleem met dit soort apparatuur is dat als je het koopt, een half jaar later voor de helft van de prijs in de winkel ligt! (of zo ongeveer)\nEn daarbij komt dat er veel nieuwere en snellere en mooiere spullen op de markt zijn! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Als je er niet meer als 100 euro voor krijgt ,gewoon houden als reserve pc ,en in je netwerk hangen ,voor bijvoorbeeld aleen downloaden of dat soort dingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Helaas verteld hij niet wat er verder in zit en wat er bij zit.\r\nEen celeron daalt natuurlijk sneller in waarde.\r\nEn het merk moederbord, grafische kaart, hoeveelheid geheugen, is natuurlijk belangrijk.\r\n\r\nMogen dit soort vragen op dit forum? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Of je nu iets wilt aanschaffen ,en je vraagt daar de prijs van ,of je wilt ergens vanaf ,en je vraagt daar de waarde van ,wat maakt dat uit .\nNiet allemaal zo moeilijk doen ,zolang het geen vraag en aanbod forum wordt .\nZouw trouwers helemaal niet zo gek zijn ,een forum onderdeel met ,tekoop gevraagd/aangeboden.\nDat is op bijna alle forums zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 jha , daarom had ik modje een mail gestuurd, en de uitkomst was dan het allemaal niet doorging Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2007 Oorspronkelijk geplaatst door Intel 3000\nik weet niet of het er als is maar zal het niet leuk zijn om een soort marktplaats categotie op computeridee te hebben\n\ngewoon waar iemand een computer kan aanbieden, en daar kopers op komen via reacties\n\nmoet natuurlijk wel goed bijzetten dat het aleen kan via prive berichten en niet via normale E-mail\n\nps. of zal dit teveel gedoe geven\n\n\nIk dacht ik mail maar ff een iedeetje\n\nM.v.g\n\nroderik , nog veel plezier met moden\nHoi Roderik,\n\nWe hebben die vraag wel eens eerder gehad. Ik vind het zelf niet echt nodig, marktplaats is daar een hele goeie plek voor.\nEn het valt ook allemaal niet te controleren en zo. Mocht er dan gedonder van komen zit wel de naam van ComputerIdee eraan.\n\nMeedenken mag altijd\n\nGroetjes Modje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Maar om de waarde voor zijn computer te kunnen bepalen, hebben we meer informatie nodig. Maar zo te zien is hij / zij met de noordezon vertrokken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 of hij is al verkocht Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen