Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 hoihoi,\r\nIk had even een vraagje voor iemand die er verstand van heeft ;)\r\nIk heb een computer die wil ik verkopen. Maar ik heb absoluut geen verstand van de waarde ervan!\r\nHet is een: celeron 2,4 met 1024 mb ram en een fx5200\r\n\r\nKan iemand me helpen?\r\nthx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Je kan even op marktplaats kijken wat daar voor dit soort computers word geboden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 [quote=DonaldR;294991]Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt[/quote]\n \nWat een onzin.\nDat ding is veel meer waard ,maar dan moet je wel veel meer gegevens vermelden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 50 euro ? \n\nDat klopt helemaal niet, 1 Gb gehuegen is al 60 euro \n\nMet een beetje geluk 200 euro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 :mrgreen: [quote=DonaldR;294991]Ik ben bang voor je dat je hem beter niet kan verkopen, denk dat je er 50 euro voor krijgt[/quote]\nDat is wat jij er voor wil betalen zeker op marktplaats staat deze pc voor een eurie of 250 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Het wordt moeilijk voor ons om de prijs vast te stellen, als je maar drie onderdelen post. Post ook bv. : kast,voeding,geluidskaart,dvd-rom,brander,extra pcikaarten. En hoe oud zijn de onderdelen? Quote Link naar reactie