Ga naar inhoud

hoeveel euro is mijn computer waard?

Aanbevolen berichten

Of je nu iets wilt aanschaffen ,en je vraagt daar de prijs van ,of je wilt ergens vanaf ,en je vraagt daar de waarde van ,wat maakt dat uit .\nNiet allemaal zo moeilijk doen ,zolang het geen vraag en aanbod forum wordt .\nZouw trouwers helemaal niet zo gek zijn ,een forum onderdeel met ,tekoop gevraagd/aangeboden.\nDat is op bijna alle forums zo.
Link naar reactie
Oorspronkelijk geplaatst door Intel 3000\nik weet niet of het er als is maar zal het niet leuk zijn om een soort marktplaats categotie op computeridee te hebben\n\ngewoon waar iemand een computer kan aanbieden, en daar kopers op komen via reacties\n\nmoet natuurlijk wel goed bijzetten dat het aleen kan via prive berichten en niet via normale E-mail\n\nps. of zal dit teveel gedoe geven\n\n\nIk dacht ik mail maar ff een iedeetje\n\nM.v.g\n\nroderik , nog veel plezier met moden\nHoi Roderik,\n\nWe hebben die vraag wel eens eerder gehad. Ik vind het zelf niet echt nodig, marktplaats is daar een hele goeie plek voor.\nEn het valt ook allemaal niet te controleren en zo. Mocht er dan gedonder van komen zit wel de naam van ComputerIdee eraan.\n\nMeedenken mag altijd\n\nGroetjes Modje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...