Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Ik las pas ergens op een site dat je het bootscherm van Vista kon veranderen.\r\nMaar nu weet ik na de installatie van Vista niet meer op welke site dat stond.\r\nEn ik kan het zelf ook niet zo gouw vinden omdat ik nog beetje aan Vista moet wennen en zo.\r\nMaar nu is mijn vraag of iemand misschien weet hoe je het bootscherm kan veranderen.\r\nAlvast bedankt (Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Uhm tune up utilities.\ntenminste in xp gaat dat zo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Ik bedoel eigenlijk een optie in Vista waarmee je kan kiezen uit de standaard bootscherm en een ander die er zo beetje uitziet als tijdens de installatie van Vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 [quote=Syntax error;294927]Ik bedoel eigenlijk een optie in Vista waarmee je kan kiezen uit de standaard bootscherm en een ander die er zo beetje uitziet als tijdens de installatie van Vista.[/quote]\nZit bijna op dezelfde plek als in XP.\n(Rechts klikken op deze Computer - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart en herstelinstellingen) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen