Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Wie weet een oplossing voor het volgende: \r\n\r\nBij heel veel spelletjes als ik die op wil starten krijg ik een zwart scherm met een blauw vlak. In dat vlak staat het volgende: \r\n\r\nBuiten bereik: H 75 8K V: 60.3 \r\n\r\nEen prinschreen kan in er niet van maken want dan krijg je het plaatje van het betreffende spel. Je hoort het intromuziekje wel. \r\n\r\nMet mijn pijltjes en muis kan ik niet werken. Als ik uit het scherm wil moet ik ctrl alt delete gebruiken.\r\n\r\nWie kan mij helpen, want ik wil ook wel een spelletje spelen.\r\n\r\nGr. Gruttel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Michien moet je even het aantal herz veranderen bij, eigenschappen, beeldscherm en dan uitgebreid. \r\n\r\n// Of is het een redelijk oude pc waar je nieuwe games op wil spelen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 nee, ik hedb een vrij nieuwe pc. Ik heb wel ontdekt dat ik kan kiezen uit 16 bits en 32 bits. 24 bits s taat er niet tussen, terwijl bij mijn vriendin staat hij op 24 bits, zou het daar aan kunnen liggen, zoja hoe krijg ik dat voor elkaar?\r\n\r\nGr. Gruttel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 het kan ook zijn dat je beeldscherm te laag is en dat het spel automatisch op eenhogere resolutie staat\r\n\r\n\r\n*denk ik* Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Kan je video kaart het wel aan.\nDit had ik nl. met GTA San Andreas Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen