Ga naar inhoud

Bureaublad, behang (wallpaper) spartaans 1024x768


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Minstens 1000 \"wallpapers\" schermachtergronden beschikbaar voor Linux, maar allemaal veel te wild voor mij, niet geschikt om uren tegenaan te hangen.\r\n\r\nDe 2 enige in Linux die ik redelijk verdraag zijn \"all good people / alle goede mensen\" en \"won ton soup\".\r\n\r\nIn Windows heb ik al jaren \"krijtstreep - naast elkaar\" als minst hinderlijke, neutraal groen-bruinige achtergrond, uitsluitend verticale lijntjes waartegen alle iconen goed afsteken.\r\n\r\nWeet iemand een behang te zitten dat het meest lijkt op windows / krijtstreep-naast-elkaar?
Link naar reactie
[QUOTE=Pimmie;294910]Wat gebruik je voor interface? KDE of Gnome??\r\nVoor KDE staan er [URL=\"http://www.kde-look.org/index.php?xcontentmode=1x2x3x4x5x6x7\"]hier[/URL] nogal wat.[/QUOTE]\r\nKde, 1024 x 768.\r\n\r\nOntzettend langzaam openende pagina\'s, hele minuten tot volgend blad.\r\n\r\nEen stuk of 5 bladen (met afgrijzen) bekeken. Ik denk niet dat er voor mij wat te vinden is.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;294913]Kan linux niet overweg met jpg\'tjes dan? Als toch, dan lekker even kopieren uit windows. Eventueel een beetje photoshoppen opdat het past in je beeldschermresolutie.[/QUOTE]\r\nRaar, die van Windows passen in iedere resolutie.\r\n\r\nIk weet nog te weinig mijn weg in Linux om zelf iets te knutselen of uit Windows over te halen.
Link naar reactie
Okay, even in KDE gekeken, als je een jpg bestand hebt met dat wat je wil hebben, die ergens neer zetten (wel onthouden waar). Dan rechtsklikken op bureaublad en klikken op bureaublad instellen.\nNu zie je meteen Achtergrondinstellingen wijzigen.\nAfbeelding aanvinken. En een jpg plaatje uitzoeken als je op het mapje klikt!\n\n(hoop dat het duidelijk is)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;295158]Als je met je pc echt bezig bent zie je het bureaublad toch niet.\n \nEn ieder die een fotokamera heeft maakt toch zeker zelf zijn walpaper ???[/QUOTE]\nKlinkt goed, maar waarschijnlijk ben ik daar te dom/onhandig voor, ik denk dat ik meer dan de gemiddelde gebruiker wellicht behoefte heb aan AUTOMATISERING (niet te verwarren met Handimatisering).\n\nAutomatisering vind ik: de computer doet/regelt/biedt aan, wat IK nodig heb (nodig zou kunnen hebben) en niet andersom.\n\nOude Chinese Wijsheid: de functionaliteit van een systeem is omgekeerd evenredig aan de omvang van het Manual.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...