Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Dag Forumers, \r\nHoe maak ik een backup van het adresboek van Outlook 2007? Uit het forum wordt ik niet veel wijzer tot nog toe. Wie maakt voor mij een klein stappenplannetje. Bij voorbaat dank van Piet de Optimist Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Zeker weten doe ik het niet, maar ik neem aan dat Outlook 2007 ook een bestand Outlook.pst kent. Hierin zijn alle emails en alle contacten uit de map Contactpersonen opgeslagen. Een backup van die Outlook.pst is dan ook voldoende om je email en contactpersonen veilig te stellen.\r\n\r\nDe locatie van Outlook.pst kun je achterhalen via Extra > Opties en dan op een van de tabbladen zoeken naar een knop Archiefmappen. (ik weet niet uit m\'n hoofd welk tabblad het is).\r\n\r\nLet er wel op dat de inhoud van het adresboek kan verschillen van de map Contactpersonen. Controleer dus even of iedereen in Contactpersonen staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 [url]http://www.breekpunt.nl/artikel.aspx?rubriekid=2&artikelid=645[/url]\r\n\r\nHier staat hoe je een reservekopie van je adresboek kunt maken. In outlook express, maar of het dan ook voor outlook 2007 werkt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Beste FooBar. Hartelijk dank voor je reactie. Ik kon er wat mee! Mijn reactie is wat erg laat maar door persoonlijke omstandigheden kon ik niet eerder wat van mij laten horen. Piet de Optimist Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Hallo hejonibema. Je redenatie is niet juist. Express werkt met WAB. Simpel te backuppen maar in Outlook werkt dat heel anders, maar bedankt voor je reactie. Piet de Optimist Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Nou, zo veel weet ik er inderdaad niet van. Weer wat geleerd! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2007 :confused: \r\nDownload Outlook add-in reservekopie persoonlijke mappen (*.pst) \r\nvan \r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=nl[/url] \r\n:o vervolgens gewoon installeren, \r\n:arrow: \r\nOutlook 2007 starten, onder bestand (file) is de link om een reservekopie te maken te vinden.\r\n:) :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2007 Dag GrijzePruik. Hartelijk dank voor je reactie. Ga er mee aan de slag. Groeten Optimist Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen