Ga naar inhoud

outlook adresboek

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Zeker weten doe ik het niet, maar ik neem aan dat Outlook 2007 ook een bestand Outlook.pst kent. Hierin zijn alle emails en alle contacten uit de map Contactpersonen opgeslagen. Een backup van die Outlook.pst is dan ook voldoende om je email en contactpersonen veilig te stellen.\r\n\r\nDe locatie van Outlook.pst kun je achterhalen via Extra > Opties en dan op een van de tabbladen zoeken naar een knop Archiefmappen. (ik weet niet uit m\'n hoofd welk tabblad het is).\r\n\r\nLet er wel op dat de inhoud van het adresboek kan verschillen van de map Contactpersonen. Controleer dus even of iedereen in Contactpersonen staat.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
:confused: \r\nDownload Outlook add-in reservekopie persoonlijke mappen (*.pst) \r\nvan \r\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=nl[/url] \r\n:o vervolgens gewoon installeren, \r\n:arrow: \r\nOutlook 2007 starten, onder bestand (file) is de link om een reservekopie te maken te vinden.\r\n:) :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...