Ga naar inhoud

demonoid

Anoniem2

Aanbevolen berichten

• Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik zou je email weghalen als ik jou was\n\nphisers kunnen hem zo eraf halen en spam heen sturen\n\nen dat willen we niet he;)\n\nedit: ik las dit net \n\nOpen registrations\n\nWe usually open registrations every Friday, but this week in order to be able to finish the server upgrades, the open registrations will be delayed a few days\n\nThanks for your patience\n\nEdit: There are issues with the new server that caused the loss of a few hours worth of torrents and registrations. We are currently investigating the problem. Sorry for the inconvenience.\n\ndus gewoon even wachten als niemand hier zo\'n account heeft :P
Link naar reactie
[QUOTE=sven hassel;294710]ik heb een account maar ik zie nergens de optie uitnodiging versturen of zoiets...\r\nik ben er ook gewoon ooit eens opgekomen duss.\r\nanders had ik je wel willen helpen[/QUOTE]\r\n\r\nToch bedankt voor het kijken ernaar. En ook bedankt voor de tip om mijn emailadres te verwijderen. Elke vrijdag is de registratie weer geopend dus dan zal ik eens bekijken of het me lukt om te registreren.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...