Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Ik wil me graag registreren bij demonoid.com, maar de registratie is gesloten behalve wanneer je een uitnodigingscode ontvangt. Kan iemand mij zo\'n uitnodiging sturen?\r\n\r\nrichard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 ik zou je email weghalen als ik jou was\n\nphisers kunnen hem zo eraf halen en spam heen sturen\n\nen dat willen we niet he;)\n\nedit: ik las dit net \n\nOpen registrations\n\nWe usually open registrations every Friday, but this week in order to be able to finish the server upgrades, the open registrations will be delayed a few days\n\nThanks for your patience\n\nEdit: There are issues with the new server that caused the loss of a few hours worth of torrents and registrations. We are currently investigating the problem. Sorry for the inconvenience.\n\ndus gewoon even wachten als niemand hier zo\'n account heeft :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 ik heb een account maar ik zie nergens de optie uitnodiging versturen of zoiets...\r\nik ben er ook gewoon ooit eens opgekomen duss.\r\nanders had ik je wel willen helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 [QUOTE=sven hassel;294710]ik heb een account maar ik zie nergens de optie uitnodiging versturen of zoiets...\r\nik ben er ook gewoon ooit eens opgekomen duss.\r\nanders had ik je wel willen helpen[/QUOTE]\r\n\r\nToch bedankt voor het kijken ernaar. En ook bedankt voor de tip om mijn emailadres te verwijderen. Elke vrijdag is de registratie weer geopend dus dan zal ik eens bekijken of het me lukt om te registreren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 je hebt een persoonlijk bericht :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 Can I invite my friend to Demonoid?\r\nYou sure can! You can access the \"invite\" feature under your control panel. The link is on the upper right corner of every page .. This will generate a code that the receiver will have to input when they register. There is a set number of invites so use them wisely. \r\nBack to top Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2007 registratie is nu open (altijd op vrijdag en nu dus ook op donderdag)\r\n\r\nik ben nu ook geregistreerd\r\n\r\nrichard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Kan jij (of iemand anders) me een \"demonoid invitation code\" sturen?\n\nThx Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 invitation codes krijg ik er niet bij en kan ik dus ook niet versturen. Gewoon donderdags en vrijdags checken of de registratie open is en dan kun je je gratis inschrijven. Zo heb ik het ook gedaan.\r\n\r\nrichard Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 zou iemand ook een invitationcode kunnen pm\'en naar mij\r\nzou zo hard geapprecieerd worden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 hallo, wie kan me helpen aan invitationcode?\r\n\r\nhet is vandaag vrijdag en je kan je niet registreren.\r\n\r\nalvast heel erg bedankt ervoor Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2007 Same here ik denk: het is vrijdag effe registreren bij DEMONOID maar nee hoor\nZou iemand mij kunnen helpen aan een invitationcode????\n\ndat zou zeer fijn zijn!!!! \n\nBvd! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2007 hier 2 invitation codes ...als er misbruik van word gemaakt of voor illegale doeleinden word gebruikt laat ik de account sluiten...\r\nVeel plezier,\r\n\r\n49cmznpp9\r\n0ad6x85y\r\n\r\nals je me wilt bedanken kan dat op demonoid daar heet ik ook eaykay..;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2007 Hallo Eaykay, erg bedankt ervoor. toppie\r\nMaar.... ik heb beide codes gebruikt en ik krijg :\r\n\"Invalid invitation code or code already used\"..... helaas. waarschijnlijk heb ik telaat gekeken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2007 Ik had los van deze thread ook ergens gevraagd om een invitation code.\r\n\r\nBlijkbaar wordt dit topic als centraal punt hiervoor gebruikt.\r\n\r\nZou iemand er eentje voor mij over hebben?\r\nBen nl. nog steeds op zoek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Registratie is weer opengesteld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Je kan nu ipv op vrijdag maar op 2,3 dagen per maand je registreren :( \r\nWil iemand mij ook een Invitation Code sturen a.u.b. ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2007 Zou iemand mij misschien een code kunnen sturen.ik kijk elke vrijdag maar de registratie is altijd gesloten.dat is nu al bijna een maand.ik zit wel op meerdere site\'s maar deze heeft veel party feestjes,en daar hou ik wel van.dus zou super zijn\r\n\r\n bocco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 Bocco, check PM.\n\nAls iemand anders nog een invi wilt, PM me even. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2007 [QUOTE=Leon;305617]Bocco, check PM.\n\nAls iemand anders nog een invi wilt, PM me even.[/QUOTE]\nJe hebt een PM ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen