Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 :confused: Hallo, heb vorige week medion notebook v aldi gekocht. Zou nu graag tv kijken op het notebook met vista. Alleen kan ik geen enkele zender toevoegen. Ook niet als ik de normale kabel antenne eraan verbind. \r\nHeb een klein beetje erover gelezen dat het niet kan via een normale kabel antenne, alleen digitaal, maar is er geen mogelijkheid om toch op de \'normale\' manier tv te kijken en wat zou ik nog moeten aanschaffen hiervoor. Ben heel benieuwd. groetjes v lohuis:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Normaal gesproken een TV kaart maar volgens mij zijn die er niet voor medion notebooks. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Neem aan dat je TV-tunerkaart herkent wordt in apparatenbeheer, dus dat er geen geel vraag of uitroepteken voor staat ?\r\n\r\nOmdat ik ook een Medion PC en TV-kaart heb, werkt dit nagenoeg, het zelfde.\r\n\r\nToch wel o zo handig om het type laptop en TV-kaart en de naam van het programma te vermelden wat je gebruikt.\r\nB.v. Power Cinema en de versie of een ander programma.\r\n\r\nMijn vraag is, hoe heb je de zenders in gesteld, via de afstandsbediening of via de Setup Wizard ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Medion heeft vrij slechte tv-kaarten. Zo heb ik ermee maar 5 zenders ofzo gehad. Meer kon hij niet vinden. Even contact opnemen met medion(hun klantenservice is overigens heel goed!) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Welk merk en type tvkaart? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 ik heb hetzelfde probleem en heb een mail naar de klantenservice medion gestuurd\r\ndit was het antwoord:\r\nHelaas is het enkel mogelijk digitale TV via het notebook te bekijken (DVB-T)\r\nHiervoor sluit u de bijgeleverde antenne op het notebook aan.\r\ndat heb ik dus 2 keer geprobeerd en geen ontvangst gekregen maar dat kan wellicht aan de antenne en/of de zwakte van het signaal liggen\r\nBlijft voor mij nog de vraag wat ik nodig heb om analoog (al of niet via de kabel) te kijken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Als het om digitale tv gaat ,dan klopt het dat je maar enkele zenders ontvangt.\nIk dacht zelfs maar 1 , nl nederland 2 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2007 Via DVB-T zijn tegenwoordig Nederland 1, 2 en 3 Free to Air. Dat wil zeggen dat je deze zenders zonder decoder kunt bekijken. Overige populaire zenders worden door KPN/DigiTenne aangeboden en zijn te verkrijgen tegen betaling. Overigens heb je dan wel een smartcard reader nodig voor je laptop, om deze zenders te kunnen decoderen.\r\n\r\nOntvangst is nog een verhaal apart. In de Randstad is DVB-T te ontvangen met een kleine tafelantenne. In andere delen van het land heb je daarvoor een ouderwetsche harkantenne nodig, omdat daar de dichtheid van zendmasten nog niet zo hoog is. Het zal echter niet lang meer duren voordat DigiTenne in heel Nederland beschikbaar is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 het is mij gisteren gelukt de tv aan de praat te krijgen m.b.v. een zelfgemaakte antenne volgens instructie [url]http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Cat=0&Number=1282097&an=0&page=5[/url]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 ik heb zo\'n laptop in december gekocht en ik kan alleen tv kijken als ik de kabel aansluit. Met de antenne (analoog of digitaal) lukt dit niet. Ik heb al meerdere keren de klantenservice van medion gecontacteerd en ze zeggen altijd hetzelfde: ga naar de instellingen ofzo. Daar heb ik al alles veranderd en het lukt me nog steeds niet. Ze zeggen dat ze er niets kunnen aan doen en ze zijn van niets op de hoogte. Die service is erg gedaald sinds ze overgenomen is door een andere service. Ik zou graag kunnen tv kijken met de antenne omdat ik veel reizen doe en daarom deze laptop heb aangekocht.. Kan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Via de antenne is er tegenwoordig analoog niks meer te ontvangen ,en digitaal nog maar een paar zenders en dit nog niet eens overal. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb nochtans al geprobeerd met een gewone tv met antenne, en ik kan de 2 nationale zenders ontvangen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen