Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb onlangs op mn 2e partitie (D: drive) window Vista geinstaleerd,\r\ndeze heb ik naast mijn Windows Xp media center draaien.\r\n\r\nBij het opstarten van mijn systeem geeft hij 2 optie\'s aan:\r\nnl.\r\n\r\nWindows XP en Vista,\r\n\r\nnu kan ik geen keuze maken tussen deze besturingssystemen omdat mijn \r\nusb toetsenbord dan nog niet actief is, ik kan dus geen selectie maken.\r\n\r\nook onder Systeem > Geavanceerd > Opstart en herstel instellingen kan ik Vista niet als leidend OS selecteren.\r\n\r\nMijn pc ondersteunt geen PS2 meer, alleen USB.\r\n\r\nWie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Beetje verwarrend moet hij bij het opstarten nu usb of ps2 ondersteunen? Ps miscchien lees ik het zelf niet goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Best vreemd dat jou toetsenbord het niet doet. Heb zelf ook gewoon USB toetsenbord en volgens mij hebben alle pc\'s van nu nog ps/2 ondersteuning. Maar kijk dan eens in de bios als je daar wel in kan komen want het is wel erg vreemd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen