Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik ga binnekort een pc kopen maar ze raden mij aan eerst XP er nog op te zetten omdat Vista veel beginnersproblemen heeft, klopt dat ? En is het dus verstandiger dat zo te doen ?\r\nIs Vista heel anders dan XP ?\r\nKan je de webcame, printer en alle andere apparatuur nog wle onder vista laten werken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik heb net een Vista machine gekocht en alles werkte naar behoren.\r\nAlle randapp. werdt zonder problemen herkend zonder de drivers te hoeven installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 dat komt....omdat de hardware en waarschijnlijk je randapperatuur nieuw zijn, opzich denk ik dat XP het beste nog verlopig is en je kan als het goed is een upgrade cd\'tje kopen bij een nieuwe computer en dat je zo kan upgraden naar windows vista. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Fleur het ligt eraan wat jij met je systeem wilt gaan doen en wat je spec\'s zullen zijn van jou pc. \nHeb zelf nu XP en vista en moet zeggen dat beide zo zijn voordelen en nadelen heeft maar ik zou op dit moment kiezen voor XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Fleur, ik zou, als het kan natuurlijk, later dit jaar of zelfs begin volgend jaar een nieuwe pc kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Maar mijn pc is eigenijk hele hard aan vervanging toe want het is bijna geen werken meer op deze manier maar jullie raden dus aan te wachten ???\r\nEn ik kan idd zo´n upgrade cd krijgen maar je krijgt dan een update voor Vista Basic geloof ik en ik wil Premium en ik ben dan bang dat ik weer alles moet installeren enzo en ik ben daar dus niet handig in ofzo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 de vraag is zowiezo wat voor PC ik moet gaan kopen :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Je moet voor jezelf op papier zetten wat je met de pc wil doen (gamen, internetten, vide\'/foto bewerken enz)\r\nGa hiermee naar een aantal pc zaken. Niet alleen de grote als media kwark en dynabite (als voorbeeld) want die gasten die daar werken hebben er soms minder verstand van als doet denken.\r\nGa ook eens naar de lokale pc-zaak om de hoek.\r\ndeze lijken niet erg professioneel, maar kunnen goed aangeven wat je voor pc moet hebben.\r\nze zijn niet uit op winst, maar doen eerder aan goede klantbinding (uiteraard uitzonderingen daargelaten) stel bij hun ook eens de vraag over XP of vista.\r\n\r\nsucces met je eventele aanschaf Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Ja dat zal ik eens doenal weet ik geen pc zaak om de hoek eigenlijk.\r\nMaar ik zou ook zo graag willen horen waar ik op moet letten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Wat voor een pc heb je nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Tja een Dell maar verder weet ik het niet, hoe kan ik dat ergens zien ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 waar woon je?? dan weet ik er misschien wel een Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 noord Holland Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 kijk hier is [url]http://www.norrod.nl/contact.asp[/url] kweet alleen niet als je zin hebt omzo ver te rijden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 [quote=fleur;294635]Tja een Dell maar verder weet ik het niet, hoe kan ik dat ergens zien ?[/quote]\n\nMet een programma als everest (even googlen) kun je precies zien wat er in je pc zit.\n\nAls je een nieuwe pc wilt kun je altijd terecht in het daarvoor bestemde topic [url]http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=134[/url]. Daar kun je beetje rondkijken naar mensen die ook pc\'s willen/hebben gekocht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Download everest [url=http://www.majorgeeks.com/download4181.html]*hier*[/url]\r\n\r\nWerkt goed om even een rapport te maken.Dit heb je snel genoeg gevonden als je het geinstalleerd hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 [QUOTE=fleur;294599]Maar mijn pc is eigenijk hele hard aan vervanging toe want het is bijna geen werken meer op deze manier maar jullie raden dus aan te wachten ???\r\nEn ik kan idd zo´n upgrade cd krijgen maar je krijgt dan een update voor Vista Basic geloof ik en ik wil Premium en ik ben dan bang dat ik weer alles moet installeren enzo en ik ben daar dus niet handig in ofzo[/QUOTE]\r\nAls je een pc koopt met Windows XP MCE krijg je een upgrade naar Vista Premium. (de Vista Basic upgrade krijg je bij XP home) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Ja maar volgens mij zat er ook XP home bij (dat is toch vrij normaal of niet ?)\r\nIk ga de rest even lezen en uitvoeren kom er later nog op terug Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Oke, succes :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Als je aan alle systeemseisen doet van Vista, waar ik wel van uit ga. dan moet je zekr vista nemen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen