Ga naar inhoud

Vista of XP

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Maar mijn pc is eigenijk hele hard aan vervanging toe want het is bijna geen werken meer op deze manier maar jullie raden dus aan te wachten ???\r\nEn ik kan idd zo´n upgrade cd krijgen maar je krijgt dan een update voor Vista Basic geloof ik en ik wil Premium en ik ben dan bang dat ik weer alles moet installeren enzo en ik ben daar dus niet handig in ofzo
Link naar reactie
Je moet voor jezelf op papier zetten wat je met de pc wil doen (gamen, internetten, vide\'/foto bewerken enz)\r\nGa hiermee naar een aantal pc zaken. Niet alleen de grote als media kwark en dynabite (als voorbeeld) want die gasten die daar werken hebben er soms minder verstand van als doet denken.\r\nGa ook eens naar de lokale pc-zaak om de hoek.\r\ndeze lijken niet erg professioneel, maar kunnen goed aangeven wat je voor pc moet hebben.\r\nze zijn niet uit op winst, maar doen eerder aan goede klantbinding (uiteraard uitzonderingen daargelaten) stel bij hun ook eens de vraag over XP of vista.\r\n\r\nsucces met je eventele aanschaf
Link naar reactie
[quote=fleur;294635]Tja een Dell maar verder weet ik het niet, hoe kan ik dat ergens zien ?[/quote]\n\nMet een programma als everest (even googlen) kun je precies zien wat er in je pc zit.\n\nAls je een nieuwe pc wilt kun je altijd terecht in het daarvoor bestemde topic [url]http://forum.computeridee.nl/forumdisplay.php?f=134[/url]. Daar kun je beetje rondkijken naar mensen die ook pc\'s willen/hebben gekocht.
Link naar reactie
[QUOTE=fleur;294599]Maar mijn pc is eigenijk hele hard aan vervanging toe want het is bijna geen werken meer op deze manier maar jullie raden dus aan te wachten ???\r\nEn ik kan idd zo´n upgrade cd krijgen maar je krijgt dan een update voor Vista Basic geloof ik en ik wil Premium en ik ben dan bang dat ik weer alles moet installeren enzo en ik ben daar dus niet handig in ofzo[/QUOTE]\r\nAls je een pc koopt met Windows XP MCE krijg je een upgrade naar Vista Premium. (de Vista Basic upgrade krijg je bij XP home)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...