Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo beste computervrienden,\r\nIk heb het volgende probleem met Outlook Express 6:\r\nBerichten blijven hangen in mijn Postvak Uit.\r\nDe berichten worden wel verstuurd, maar gaan niet naar Verzonden Items.\r\nIk kan ze wel verwijderen uit mijn Postvak uit.\r\nHet volgende wordt aangegeven:\r\n\'\'Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken.\r\nRaadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details\'\'.\r\nBij fouten staat niets vermeldt. \r\nAls ik bij extra, opties, verzenden, \'\'Kopie van verzonden berichten opslaan in Verzonden Items\'\' uitschakel, dan verdwijnt het bericht wel uit mijn Postvak Uit.\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nBram Waterman Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Probeer onderstaande eens.\r\n\r\nSchakel de optie \'antwoorden opslaan bij het oorspronkelijke bericht\' uit.\r\nKlik op Extra en vervolgens op Opties.\r\nKlik op het tabblad Voorkeuren op E-mailopties en op Geavanceerde e-mailopties.\r\nAls het selectievakje Buiten het Postvak IN antwoorden opslaan bij het oorspronkelijk bericht is ingeschakeld, schakelt u dit uit.\r\nKlik driemaal op OK om alle geopende dialoogvensters te sluiten.\r\nSchakel de optie \'Bij verbinding direct verzenden\' in.\r\nKlik op Extra en vervolgens op Opties.\r\nKlik op de tab E-mailconfiguratie.\r\nAls het selectievakje Bij verbinding direct verzenden is uitgeschakeld, schakelt u dit in en klikt u op OK.\r\nControleer of het profiel alleen voor de Microsoft Exchange Server-service is ingesteld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen