Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 als ik deze kaart in mijn pc doe moet ik dan de onboard usb uitschakelen die zijn 1.1 en die kaart is 2.0 \r\n\r\nbvd\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [QUOTE=pfft;294399]volgens mij hoeft dat niet. Ze horen gewoon apart van elkaar te kunnen functioneren, bovendien sluit je de nieuwe USB poorten aan door de hele kaart in een PCI poort te drukken.[/QUOTE]\r\nDat klopt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Maar misschien moet je wel eerst installeren en dan pas de kaart in de pc steken.\nDat was bij mij tenminste wel zo ,,stond ook zo in de handleiding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 normaal hoef je die andereniet uit te schakelen.....athans dat was bij 1 van me oudere pc\'s die ik had niet zo..questie van erin steken drivers installeren en klaar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Je hebt een tamelijke kans, zoals mij is overkomen, dat de pci-kaart de oude pci-aansluitingen meteen overneemt en alles USB2 maakt (hangt er van af of de hardware USB2 aankan; in mijn compu kreeg ik op de oude USB 1.1 ipv 2 met de driver-CD, \"voor straf\" omdat ik nog windows98se gebruik maar de drivers van de extra kaart namen brutaal de boel over). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 mensen bedankt word zeer gewardeert\r\n\r\nhet werkt goed zo tot nu toe :P nog geen errors ofzo gehad\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen