Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Hallo alle experts van nederland\nIk heb ooit in pc active of computer idee gelezen hoe je gebruikers van windown xp kunt beheren. (in dit geval mijn eigen kinderen)\n\nWat ik bedoelen wil is, bijvoorbeeld\nMaandag van 18:00 to 21:00 toegang\nDinsdag 14:00 to 17:00\nen verder\n\nIk heb het echt gelezen en ook geprobeerd, maar het was in een nummer van 2005\nik kan hem niet ,meer vinden\n\nKunnen jullie mij weer helpen hoe het moet.\n\nIk kan alleen kleine stapjes herineren als:\n- De gebruiker moet geen beheerder zijn\n- de Admin (vader) moet via dos de gebruiker instellen welke tijd van de dag hij toegang heeft.\n\nWillen jullie mij helpen??\nde jeugd van tegenwoordig denken dat ze slimmer zijn dan de oouders\n\nhelpt u mij , bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ook al elders in dit forum besproken, maar je kunt de Shared computer toolkit downloaden bij M$ door [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=7256D456-E3DA-42EA-857D-92B716077A84&displaylang=nl\"]hier te klikken.[/URL]\r\nIs zelfs geheel gratis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [QUOTE] Ik heb het echt gelezen en ook geprobeerd, maar het was in een nummer van 2005\nik kan hem niet ,meer vinden[/QUOTE]\n\n\nik zal even in mijn archief duiken..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Kan zo in 2005 niks vinden wat het zou kunnen zijn.\nKijk hier even [url]http://home.tiscali.nl/~jviss/computerideeindex.html[/url] welk artikel je precies bedoelt en ik ga voor je op zoek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 @reintje\r\n\r\nmijn complimenten voor je index. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Die is niet van mij hoor... De link heb ik op aanwijzingen van Animal wel eens gezocht.\nHelaas is deze meneer Visser er mee gestopt..., want ik gebruik hem vaak. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen