Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Mijn in Japan wonende zoon vraagt mij om voor hem een harddisk te kopen waar zowel informatie op gezet kan worden voor gebruik met een [B]iMac en tevens voor een windows XP[/B].\r\n\r\nHij heeft nu een externe harddisk van 320 GB met USB-aansluiting van Buffalo met typenummer HD-HC320U2; hiermee kan hij zowel op de iMac als op de PC met Windows XP terecht.\r\n\r\nDe grootte van de externe harddisk mag vanaf 40 Gb of groter zijn. Ik moet ongeveer 40 GB aan informatie van een PC halen, die daarna op de iMac geplaatst kan worden.\r\n\r\nWelke Harddisk komt in aanmerking ?\r\nIs er iets nodig van software of een speciale manier van formattering ? \r\nHoe kan ik dat doen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Kan in principe met elke USB-harde schijf, mits je hem maar met FAT32 formatteerd (niet met NTFS). Dat betekent echter wel dat de bestanden zelf nooit groter kunnen zijn dan 4 Gb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen