Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Heey, welk moederbord is sneller voor een spelletjes computer?: Gigabyte M55PLUS-S3G of de Gigabyte M55S-S3? Misschien zijn dit niet echte snelle mobo\'s voor een spelletjes computer maar ik heb maar een klein budjet(mo) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Als ik de specificaties van die twee met elkaar vergelijk, dan zijn ze eigenlijk vrijwel identiek, op één belangrijk punt na. De plus-versie heeft een geïntegreerde videochip, de andere niet. Maar voor een PC waar je games op wilt draaien, is die ook niet geschikt, het is immers maar een GeForce 6100 chipje. Een losse videokaart heb je dus sowieso nodig, en dan is die hele on-board chip overbodig.\nKortom, qua snelheid zijn ze, uitgaande van een losse videokaart, gelijk, en dan zou ik voor de goedkoopste gaan. Waarschijnlijk zal dat de M55S-S3 zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Oke, de videokaart die ik erbij koop is een Radeon X1650PRO aangezien die iets sneller is als de 7600GS en iets goedkoper. Dus dan denk ik dat ik voor de M55S-S3 ga. Bedankt voor je reactie.\n\nGoetjes, Romeo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen