Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Aangezien ik gestopt ben met World of Warcraft (kost me teveel tijd en heb er geen zin meer in)\nen ik kan niet de hele dag achter 1 spel zitten zoals css :P\nen jmr gnoeg komt Silverfall pas 2 maart uit (demo al uitgespeeld) :(\n\nzoek ik een nieuw spel\n\nhet liefst RPG\nliefst geen text-based\nliefst gratis download maar geen private server or what so ever illegal\n\nZou iemand mij hier eventjes bij kunnen helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 silkroad(beste) runescape(niet mijn ding maar wel het bekenst] guildwars knightonline\r\ndarkeden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 anarchy online is beter dan americasarmy vind ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 RS is textbased ong en die ken ik al dies saai:P\r\n\r\nen silkroad snap ik niet\r\n\r\nmiss weer een keer probere :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Silkroad (gratis) en Wow liggen dicht bij elkaar, heb zelf ook wel gespeelt, maar ik vind wow leuker, wat beeter gemaakt vind ik zelf, maar je betaald er wel voor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Ik speel weer even silkroad maar ik snap de force gebeuren niet echt\r\n\r\nhoe en waar staat bv fireball als ik fireforce gebruik :S heel raar :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Warrock is ook leuk [url]www.warrock.net[/url]\nGunz is ook een leuk spel zoek maar eens op ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Voor de duidelijkhied, Americas Army en Warrock zijn First Person Shooters (FPS) en geen RPG. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Hoi Allemaal!\r\nProbeer eens Kalonline.\r\nOok een lache spel, kweet alleen niet of het wel RPG is.\r\nEn battleon is ook wel leuk [url]www.battleon.com[/url] dat is wel RPG.\r\nGR Adil. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 je moet je magie naar het balkje beneden slepen als je dat gedaan hebt moet je op het cijfer drukken waar je het geplaatst heb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2007 WoW <-- :( \r\nGa voor: Guild Wars!\r\nIk speel het ook, best wel veel eigenlijk :cool: \r\nUhm de leuke punten:\r\n\r\n- Het heeft ontzettend mooie graphics, waarvoor je niet een monsterpc voor nodig hebt... GW heeft veel geheugen nodig, heb je daar min. 512 mb van dan ziet het er prachtig uit.\r\n- Het heeft geen kinderlijke kleuter/cartoon achtige graphics, maar gewoon stoer.\r\n- Er zit meer diepgang in dan in WoW\r\n- Het zit redelijk moeilijk in elkaar, maar ik heb zeker een plaatsje vrij in een guild en kan je daar zo voor uitnodigen, we hebben ventrilo dus een goede mogelijkheid voor voldoende uitleg.\r\n- Géén maandelijkse betalingen! Eén keer kopen en that\'s it. \r\n- Veel updates en events, op dit moment een new year event, waarin je hele gave items kan krijgen alleen is ie morgen afgelopen.\r\n- Ontzettend veel items\r\n- Bij WoW draait het vooral om het lvl\'en. Dus uren 8er je pc zitten om maar die lvl 60 (of nu zelfs al 70 tog?) te krijgen. Bij GW kun je maar lvl 20 worden en daarna ga je er voor om skills te unlocken en runes en inscriptions, maar over die begrippen meer als je het gaat spelen ;) \r\n- GW is een CORPG, niet egt een MMORPG, wat het verschil hier tussen is:\r\nzie hier meer info over [URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/Guild_Wars\"]Guild Wars[/URL] (en een klein stukje over CORPG)\r\n- Je kunt alleen in towns met mensen in aanraking komen, daarbuiten ben je in je eentje of met een party waarin je met meerder mensen zit (max. 8). Je krijgt dan je eigen kopie van de wereld, waardoor je kunt lopen en zo naar andere steden e.d. kunt. \r\n\r\nEr zijn nog duizend - en - één mogelijkheden, maar kheb geen zin om dat nog allemaal op te noemen, ik hoop dat je hier even mee verder komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 [QUOTE=mischalind;295957]je moet je magie naar het balkje beneden slepen als je dat gedaan hebt moet je op het cijfer drukken waar je het geplaatst heb[/QUOTE]\n\n\nik moet eerst lvl 30 zijn wilk ik die fireball optie krijgen\n\n:P ik snap het nu al een beetje\n\nen mitch\n\n-mooie graphs?? je hebt burning crusade op zn mooist nog niet gezien \n\n-en het is niet kinderlijk warcraft is nooit kinderlijk geweest\n\n-meer diepgang dan wow? ga jij eens de 3 episodes lezen van warcraft elk zon beetje 1000+ pagina\'s\n\n-moeilijk in elkaar? eerste paar q en je ziet gelijk waar je heen moet, nee ik zoek liever is spannender.\n\n-ja dat betalen das waar\n\n-wij hebben ook veel updates en events hoor\n\n-veel items? hier ook\n\n-bij wow draait het juist niet om het lvle, naja beetje, maar ook vriendschap.\nlvl 20 word je zo, probeer jij maar eens binnen 1 week lvl 70 te halen red je niet\n\n-en alleen in towns dat is irritant\nwant als je bij wow niet verder komt hoef je tenminste niet in een town te wachten totdat je een groep gevonden hebt, maar dan kan je gewoon verder gaan. en dan nog vragen in bepaalde channels.\n\nja ik ben weer beetje begonnen maar css en silkroad staan er nog boven :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen