Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb een vakantiefilm die ik graag van digital8 via pinnacle studio 9 op dvd wil branden, alleen is het bestand veels te groot. Hoe kan ik deze opname in 2 delen splitten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 dat kan met windows moviemaker.\r\nals je daar je filmbestand importeerd zie je rechts een scherm waar een voorbeeld afgespeeld kan worden zodra je het geïmporteerde bestand selecteerd.\r\nals je op een bepaald punt staat in de film en op pauze klikt kan je op die plek splitten.\r\neronder zie je een aantal knoppen ook een split knop (rechts).\r\nals je 1 deel onderin 1 van de vierkante vakjes zet en de film opslaat als heb je 1 deel als nieuwe film.\r\nkijk ff of je er uitkomt stel hier anders weer een verdere vraag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Natuurlijk ga je dat niet in moviemaker doen.\nPinnacle studio 9 is een veel beter videobewerkings prg dan movie maker en kan veel meer als alleen een dvd branden.\nBestand inlezen in stuio 9 ,of opnemen in studio 9 ,of importeren ,,,en je kunt er verder mee doen wat je wilt. Knippen ,inkorten ,geluid weg halen of toevoegen ,tilels maken ,overgangen toevoegen ....All;es dus om een mooi resultaat te krijgen .\nMaar begin zeker niet aan moviemaker als je al een ECHT videomontage prg hebt !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 hoezo natuurlijk, het kan en werkt simpel. er werd gevraagd of het kon en het kan.\r\nzelf heb ik pinnacle studio 9 niet.\r\ndus vandaar dat ik dat intypte.\r\nnou ozziebabe, nou heb je dus al 2 mogelijkheden, doe het dan gewoon in pinnacle. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Het probleem is het splitsen toch?\nMaar je kunt het wel gewoon bewerken als groot bestand in Pinnacle? (of verslikt Pinnacle zich in het grote bestand)\nAfhankelijk van de grootte die je overhoudt:\n8 gig past op een Dual Layer DVD (moet je wel een brander hebben die dat ondersteund en speciale DVD-schijven.\nOf je kunt (na bewerken met Pinnacle) het DVD bestand splitsen met DVD Fab Platinum... en dan bijv. branden op 2 DVD\'s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Pinacle kan gemakkelijk bestanden van 13 gig aan ,want een uurtje film is 13 gig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen