Ga naar inhoud

HP vs17 TFT scherm schakelt automatisch uit

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP vs17 TFT scherm [uit de garantie] dat na opstarten +/- 25 minuten uit zichzelf automatisch zwart gaat.\r\nAls ik daarna het scherm uit/aan zet dan blijft hij weer 3-5 seconden aan en gaat weer uit.\r\nIk heb dit ook op andere PC getest met Windows en HP drivers met geen ander resultaat.\r\nTevens via HP helpdesk een harde reset procedure gedaan met geen resultaat\r\nHet lijkt mij wel op een temperatuur beveiliging of iets dergelijks.\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Tijsjee;294098]Ik weet nie zeker maar het kan toch(A);)gehhe\nConfiguratiescherm-> energiebeheer-> daar wat verandere.....[/QUOTE]\n\nlijkt me niet, aangezien dat hij het scherm aan/uit heeft gedaan en dan maar enkele seconden aan blijft.\n\nmaar je denkt aan een temperatuur beveiliging, komt er extreem warme lucht uit het scherm dan ?
Link naar reactie
[QUOTE=thamaster;294109]lijkt me niet, aangezien dat hij het scherm aan/uit heeft gedaan en dan maar enkele seconden aan blijft.\r\n\r\nmaar je denkt aan een temperatuur beveiliging, komt er extreem warme lucht uit het scherm dan ?[/QUOTE]\r\n nee dat komt er niet uit maar ik dacht dat als die beveiliging niet goed werkt hij dan het scherm wel uitschakelt.
Link naar reactie
[QUOTE=marijtje;294018]Klinkt als dat het backlight defect is. Als je met een felle lamp op het scherm schijnt is dan nog heel vaag iets van een beeld te zien.\r\nAls dat zo is kan je het scherm laten repareren, is altijd nog goedkoper dan een nieuwe kopen.[/QUOTE]\r\nIk ga dat nog even checken want ik zag inderdaad iets heel vaag op het scherm staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...