Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Voor iemand anders zoek ik al een poosje naar de manier om een bestaande zelfgemaakte DVD vanaf de HD te importeren in Pinnacle 10.\nDe DVD is vanaf een VHS video-band opgenomen met een DVD-recorder en in de VIDEO TS map staan dus IFO\'s, VOB\'s en BUB\'s.\nAls ik alle berichten lees op het internet zou Pinnacle de DVD moeten kunnnen importeren, zonder het eerst te moeten converteren, maar kennelijk is er nog een plugin of zo nodig, want Pinnacle geeft aan dat er een activatiesleutel moet worden gehaald.\n\nWie heeft een idee hoe dat nu zit en als er een plugin of aanvullend programma nodig is, welke dat dan is...?\n(ivm de vraag.... wat gaat het kosten!)\n\n[URL=\"http://estore.pinnaclesys.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayProductSearchResultsPage&SiteID=piestore&Locale=nl_NL&CallingPageID=CategoryProductListPage&Env=BASE&keywords=dvd+importeren&PC1.x=0&PC1.y=0\"][COLOR=Blue]Producten Pinnacle[/COLOR][/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik heb op kieskeurig ,bij een test van dvd kamera\'s ook eens gelezen dat er een plugin nodig is . Die zal vast wel op de pinnacle site te vinden zijn.\nOok moviefactorie 5 van Ullead kan dvd\'s importeren en bewerken.,maar ook dit is geen gratis prg.(maakt eventueel wel erg mooie bewegende menu\'s) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Bedankt voor je reactie Animal.\nIk heb al een poos gezocht naar info omtrent de plugin; heb ook een link van de producten van Pinnacle in mijn bericht gezet, want ik kan het echt niet vinden. Had gehoopt dat iemand mij de weg kon wijzen.\nVerder... als iemand Pinnacle 10 heeft (eerlijk gekocht dus best een duur programma), dan ga je niet ook nog eens Ulead kopen... toch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Nee daar heb je gelijk in ,maar wie weet als je ullead ergens tegen komt ,dan weet je dat het daar in iedergeval mee kan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 google eens op AC3-codec Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Dank je tjoekse... Ga ik nu doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Kun je wat specifieker zijn tjoekse? Ik zie nl dat deze codec ook in het K-Litecodec pack zit en die heb ik daar geïnstalleerd... \nOf bedoel je gewoon iets anders? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 na even rond neuzen,werd deze aanbevolen\n[URL]http://ac3filter.net/[/URL]\n[URL=\"http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=244833\"][/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik denk dat we een communicatiestoornis hebben hier ... is dit de plugin om DVD in Pinnacle te kunnen importeren? Ik zoek geen converteer tool (naar Avi) of zo... Of is het zo dat Pinnacle dan de DVD omzet naar AVi....? Ik ben het spoor bijster nu... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Of een sleutel aanschaffen of een AC3 codec installeren. installeer dat ding en zie of het werkt\n \nWat is een Activation Key (Activeringscode)?\nEen Activation Key is een 16-cijferige code waarmee een bepaald pakket eersteklas functies zoals overgangen, geluidseffecten en dvd-menu\'s wordt geactiveerd voor gebruik met uw software. \n\n\nWat gebeurt er als ik een Activation Key aanschaf?\nWanneer u een Activation Key aanschaft vanaf de computer waarop de vergrendelde functies zich bevinden, worden deze automatisch geactiveerd. Wanneer u de Activation Key aanschaft vanaf een andere computer zult u de codes handmatig in de software moeten invoeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Oke..... thank you. Ik ga er mee aan de slag binnenkort.\n\n\n(voor degene die net als ik op zoek is, en hier via Google komt...\n[URL]http://unlock.pinnaclesys.com/premiumcontent/faq.aspx?Langue_ID=6[/URL] )\n\nIk zal wel als dom worden versleten hoor..., maar ik snap nog niet wat die codec doet. Waar haal je die info vandaan tjoekse? (ik kon er nl niks over vinden) De link die jij geeft heeft het over audio en converteren...\nWat ik begrijp is dat de functionaliteit al in het product zit en alleen door middel van een activatiesleutel kan worden geactiveerd. En jij zegt dat de codec hetzelfde effect heeft? (die staat al op de PC want zit in het K-Lite codecpack....) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Je kunt in Pinnacle 10+ een dvd importeren, hier is geen activatiecode voor nodig!!!! Heb zelf dit programma en heb al meerdere malen een dvd geimporteerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Super...! En hoe doe je dat dan? Welke knopvolgorde?\n\n\n(alhoewel... jij hebt 10+ zie ik... moet ik daarna wel even checken of mijn contactpersoon die ook heeft) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 je start Pinnacle op en je klikt op bestand, daar kun je kiezen voor het importeren van DVD titels. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Bedankt voor je reactie... ik mail dit even door aan mijn contactpersoon.\nIk vrees dat men daar niet beschikt over de + versie. Ik weet nu in ieder geval dat het wél kan...... en met welke aanvulling.\nBedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 wat is het exacte versie nummer ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Weet ik niet tjoekse... \nZal ik per mail vragen.\nOp FTD ben ik ook al wat wijzer geworden (stond toevallig een post van een paar weken geleden) ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Het zit in studio 10 hoeft volgens mij niet perse de + versie te zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Gevonden op kieskeurig : Dit gaat wel over dvd\'s met dvd kamera\'s gemaakt.\n[INDENT] Met studio 10 kun je vob bestanden lezen (kiezen voor dvd titels importeren). \nJe kunt ze daarna verwerken, maar ook opslaan in o.a. AVI. \n[COLOR=#000000][/COLOR] \n Beste cameragebruikers! \n\nVandaag heb ik contact gehad met pinnacle. Versie 9 plus en media suite zijn \ngeschikt om de dvd\'s te lezen en te bewerken. Je moet dan nog wel een download \nophalen (versie 9.4) en dan moet het lukken. Dit is de informatie van de \nconsumentenhelpdesk van pinnacle. \n\n \nDJ120: Gewoon met Ulead DVD movie Factory 4.0 importeren. \n\nOf \nVirtualDub downloaden, dit is gratis: \n[url]http://virtualdub.sourceforge.net/[/url] \n\nje kunt dan de Mpeg files naar AVI omzetten.\n[/INDENT] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 [quote=tjoekse;294509]Of een sleutel aanschaffen of een AC3 codec installeren. installeer dat ding en zie of het werkt\n \nWat is een Activation Key (Activeringscode)?\nEen Activation Key is een 16-cijferige code waarmee een bepaald pakket eersteklas functies zoals overgangen, geluidseffecten en dvd-menu\'s wordt geactiveerd voor gebruik met uw software. \n\n\nWat gebeurt er als ik een Activation Key aanschaf?\nWanneer u een Activation Key aanschaft vanaf de computer waarop de vergrendelde functies zich bevinden, worden deze automatisch geactiveerd. Wanneer u de Activation Key aanschaft vanaf een andere computer zult u de codes handmatig in de software moeten invoeren.[/quote]\nP\nTjoekse... ik begrijp ook van ctrlaltdelete dat als je Pegasus TMPTEnc MPEG Editor en de AC-3 plugin hebt de klus ook geklaard kan worden, dus je hebt helemaal gelijk met je AC-3 plugin.\n(Ik vraag veel omdat ik ook wil weten hoe het zit....) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen