Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nThuis heb ik een klein netwerkje, met 4 computers. Deze computers zijn aangesloten op een Belkin Router. Het probleem met de router is dat deze vaak de connectie met de computers stopt. Dit betekend dat de verbinding met internet weg valt, evenals de verbinding tussen de computers in het netwerk.\r\n\r\nHeeft iemand hier ervaring mee en eventuele suggesties?\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nLeroy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 utp of wifi? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Beide. 3 computers staan met een netwerkkabel in verbinding en 1 laptop via wifi. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Kun je dan nog wel de router pingen?\nOok een optie: kijk eens naar nieuwe firmware voor die belkin.\nOok hebben ze nog een gratis (d8 ik) telefoonnummer voor klant ondersteuning ;)\n\nBelkin heeft namelijk levenslange garantie en ondersteuning :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Ik ben niet zo heel bekend met routers, maar wat bedoel je precies met het pingen van de router? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 start --> uitvoeren --> cmd [enter]\r\n\r\nping (ip nummer van je router) [enter]\r\n\r\nje krijgt dan 4 x iets verzonden en je behoort 4 x terug ontvangen terug te krijgen\r\n\r\nof je krijgt 4 x niet terug ontvangen\r\n\r\nje kan teruig naar windows met exit [enter] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 kabelbreuk zou een oorzaak kunnen zijn .. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 [QUOTE=Drentsig;294120]kabelbreuk zou een oorzaak kunnen zijn ..[/QUOTE]\r\n\r\nDat denk ik niet: als het de wan kabel zou zijn: dan kunnen de comp. onderling wel werken op eigen netwerk.\r\nZou het een lan kabel zijn: dan kan er altijd nog 3 comp. op internet en eigen netwerken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen