Ga naar inhoud

MPG op DVD branden

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\n\r\nWie kan mij helpen.\r\nIk heb onlangs enkele MPG bestanden gedownload welke op DVD wil branden. En dus ook eerst wil converteren in DVD formaat (VTS, VOB etc.)\r\nHet probleem is, dat ik deze MPG bestanden niet kan lezen in mijn WIndows Media Player, maar weer wel met bijv. Nero Showtime. Hij geeft bij de WMP dan de beruchte \"onbekende foutmelding\"....\r\nEn doordat ik hem niet kan lezen in mijn Windows mediaplayer kan ik hem ook niet converteren.\r\nWeet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, zodat ik het bestand toch gewoon kan converteren in een DVD formaat?\r\n\r\nbedankt alvast\r\nPeter
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
Hallo,\r\nHELP!!!!!! Ik download via torrents dvd films maar als ik ze gedownload heb kan ik ze wel branden maar kan ze niet afspelen op mijn dvd speler,maar op mijn pc spelen ze wel af het is de bedoeling dat ik ze kan bekijken via de tv .\r\nKan er mij iemand raad geven hoe en wat ik verkeerd doe.\r\ndank u:( chris
Link naar reactie
[QUOTE=prelude0208;293814]. En dus ook eerst wil converteren in DVD formaat (VTS, VOB etc.)\r\nHet probleem is, dat ik deze MPG bestanden niet kan lezen in mijn WIndows Media Player, [/QUOTE]\r\n\r\neuh waarom wil je ze dan in wmp inladen\r\nvolgens mij kan je met wmp geen dvd bestanden maken.
Link naar reactie
[QUOTE=gent2007;318816]heb dit programma gevonden op [url]www.imtoo.com/mpeg-to-dvd-converter.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nwaarom zou jij dit programma willen (of heb je het voor TS gezocht)\r\n\r\nwat er in jou eigen geval aan de hand kan zijn is:\r\nde dvd wordt niet afgesloten. (als je een dvd gebrand hebt kan je er dan nog iets bij branden??)\r\nin nero moet je branden met de optie \"dvd video bestanden branden\"\r\n\r\nof je dvd speler kan geen -dvd schijfjes aan. Probeer eens een +dvd schijfje
Link naar reactie
En btw @ TS .... als je al .mpg bestanden hebt hoef je ze alleen maar in Nero (zoals Turn al zei bij optie DVD-videobestanden branden...) in te voegen om er een videofilm op DVD van te branden die op een gewone stand-alone speler afgespeeld kan worden.\r\nDie vob bestanden krijg je dan vanzelf, de lead in- en outs worden ook aangemaakt etc. ..., dus waarom nog converteren...? Je kan er zo al een video DVD van branden...!\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
[quote=Rawit;318953]En btw @ TS .... als je al .mpg bestanden hebt hoef je ze alleen maar in Nero (zoals Turn al zei bij optie DVD-videobestanden branden...) in te voegen om er een videofilm op DVD van te branden die op een gewone stand-alone speler afgespeeld kan worden.\nDie vob bestanden krijg je dan vanzelf, de lead in- en outs worden ook aangemaakt etc. ..., dus waarom nog converteren...? Je kan er zo al een video DVD van branden...!\n \nGrtz[/quote]\n \nMoet je wel de uitgebreide versie van Nero hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...