Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo,\r\nIk gebruik Internet Explorer 6.\r\nPerongelijk had ik een vinkje gezet bij \"Niet meer waarschuwen voor deze bestandsoort en automatish openen\". Of zo iets.\r\nMaar nu als ik een .zip bestand wil downloaden begint IE automatish met het openen hiervan.\r\nIk wil graag weer die melding krijgen Openen of Opslaan.\r\n\r\nMenno Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Probeer je internetinstellingen te herstellen bij Extra>Opties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Hallo,\r\nDeze oplossing werkt niet.\r\nWeet iemand nog een andere oplossing?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Ga naar extra optie geavanceerd en scrol naar beneden en zet een vinkje voor melden wanneer download is voltooid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Deze oplossing werkt ook helaas niet.\r\nIk kan nog steeds geen .zip bestanden opslaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Rechtsklik -> Doel opslaan als, en daar eens kijken of je het vinkje weer kunt terug zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ik krijg geen vinkje te zien dus ik kan het ook niet terugzetten.\r\n\r\nIemand anders? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen