Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Delen Geplaatst: 9 februari 2007 hallo,\r\n\r\nik heb een aantal partities op mijn harde schijf.\r\nis het nu mogelijk dat windows alle software enz. die ik ga installeren automatisch op partitie F: installeert en niet op C:\r\n\r\ngr joey Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 ja, dat zou in principe moeten kunnen.\r\nals je gaat installeren wordt er meestal automatisch een directory opgegeven ( meestal Program files) waar de bestanden worden geïnstalleerd.\r\nmaak een lege map aan op je F partitie en verander voor je gaat installeren in het begin van de installatie setup de directory waar de bestanden worden geïnstalleerd. dan verwijs je ze dus naar de nieuw aangemaakte map op je F partitie.\r\n\r\nhet best kan je trouwens installeren via Software in het configuratiescherm.\r\nlaat ff weten of het gelukt is omdat je ook achteraf nog bepaalde zaken zou kunnen wijzigen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Nee, ik bedoel of je kunt instellen dat F: altijd er staat en ik het niet elke keer hoef te wijzigen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 nee, dat wordt automatisch bepaald vanaf het installatieprogramma die bij het programma hoort.\r\ndie gaan dan automatisch naar program files en vragen of je dat als locatie wilt omdat die speciaal voor installatie bestanden van programma\'s aanwezig is.\r\ndat zal je dus wel handmatig moeten instellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen