Ga naar inhoud

lan verbinding

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kunnen jullie me misschien helpen. Ik heb een draadloos internet verbinding en dat werkt prima. ivm downloaden wil ik via een vaste verbinding werken. Alles is goed geinstaleerd, en volgens de netwerkverbinding ben ik verbonden met de compatible vast ethernet. maar ik heb geen verbinding. als ik op herstellen klik, krijg ik als boodschap dat de dns cache kan niet gewist worden. Ik heb wel de draadeloos verbinding uitgeschakeld. Hoe krijg ik dit voor elkaar. vast bedankt
Link naar reactie
beste forummers, ik heb gedaan wat jullie zeggen dat ik moet doen, maar helaas is het probleem nog niet opgelost. Ik heb vanochtend de trustspeed share turbo pro lan adaptor ook verwijdered van mijn pc, echt eruit gehaald, en toen geprobeerd vis de compatable lan adaptor (vaste verbinding) en kreeg nog steeds het bericht \"kan dns cache niet wissen\"neem contact op met de beheerder van dit netwerk, dat ben ik dus. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want een direct verbinding werkt voor mij veel sneller dan de trustspeed adaptor. Trouwens mijn laptop doet het wel, en met downloaden is dat rond de 700Mbs per seconde, via de trustspeed is dat maar 54Mbs per seconde. Ik download veel films, dit is de reden dat ik dit uit wil voeren. Vast bedankt allemaal. Ik wens jullie een fijne zondag toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...