Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Na het openen van een geinstalleerd softwareprogramma krijg ik de volgende error:\r\nruntime error 53 file not found. Ik heb het programma twee maal gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar kreeg weer dezelfde error. De leverancier kende het probleem niet. Op een andere pc gaat het wel goed.\r\nWie weet raad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Vraag 1: Over welke software praten we hier?\r\n\r\nLos daarvan, de melding is duidelijk. Het programma mist een bepaald bestand dat bij jou niet en bij een andere computer wel te vinden is.\r\nMaakt het programma geen foutlog-bestand aan zodat je kunt zien welk bestand jij niet op je pc hebt staan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 misschien de laatste versie van windows installer gebruiken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 hallo, nee hij laat geen bestand zien.En ik denk dat de nieuwe versie van windows installer niet zal gaan want ik heb een illegale versie van xp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen