Ga naar inhoud

Help mij aub er is iets iritants


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Alles werkte gewoon goed maar sinds 2 dagen terug niet meer :(\r\nEr was een update beschikbaar van Windows Live Messenger dus ik download deze.\r\nAls ik Windows Live Messenger nu open en mij vervolgens aanmeld door mijn email en wachtwoord in te voeren dan komt er zo\'n scherm van Norton (Virus Scanner + Firewall 2007)\r\n\r\nDan staat er zo iets van \r\n\"Dit programma is gewijzigd sinds de laatste keer dat u dit programma heeft gebruikt\"\r\n\"Wat wilt u doen?\"\r\nZo iets staat er ongeveer.\r\n\r\nEn dan kies ik voor \"Automatische Firewall regel maken (Aanbevolen\"\r\nZoals ik dat voor elk ander programma doe.\r\n\r\nAls ik dat doe komt dat scherm na enkele seconden al weer terug, dus ik doe dat weer, en dan komt dat scherm wéér terug... dus ik kan me gewoon niet aanmelden.\r\n\r\nAls ik een andere optie kies bijvoorbeeld \"Altijd toestaan\"\r\nDan komt die Norton melding ook elke keer terug...\r\n\r\nAlleen als ik kies voor \"Deze keer toestaan\"\r\nDan kan ik me aanmelden, dus nu moet ik elke keer als ik me aan wil melden met Windows Live Messenger dat iritante Norton ding zeggen dat ik het voor deze keer toesta.\r\n\r\nIs er een manier om iets in te stellen bij Norton zodat dit me niet wéér gebeurd?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...