Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb 2 problemen met vista.\r\n\r\nIk heb ingesteld dat wanneer ik mijn deksel, van mijn laptop, sluit dat er niks gebeurd. Maar wanneer ik nu de deksel sluit dan krijg ik geen beeld meer. De laptop is niet standby, of in slaapstand, want mijn muziek en alles speeld gewoon door. Ik moet dan de computer opnieuw opstarten on weer beeld te krijgen.\r\n\r\nProbleem 2. Ik heb een nVIDIA GeForceGo 7300 videokaart. En als ik via de s-video uitgang de tv aansluit op de laptop krijg ik zwart-wit beeld. dit was met windows xp niet zo...\r\n\r\nIemand enig idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Eerste probleem heb ik geen antwoord op. Speel eens met de instellingen voor deksel dicht. Bekijk het gedrag ook van instellingen die je in principe niet wilt gebruiken.\r\n\r\nTweede. Sluit je de laptop aan op dezelfde tv als toen je nog xp had? Zo nee: de tv moet het s-video signaal ondersteunen. Doet deze dat niet, krijg je alleen zwart-wit beeld. Vaak heeft een tv ook verschillende kanalen: VHS en S-VHS. Die eerste geeft zwart-wit, die tweede kleur. Tot slot wil een verloopstukje van s-video naar composiet ook wel eens helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Dat eerste probleem heb ik ook.\n\nIk heb ook ingesteld dat als ik de slaapknop indruk dat ie dan in slaapstand gaat. Dus als ik weer eens de klep dichtdoe en hij doet het niet, zet ik em in slaapstand en daarna druk ik em weer aan. Zo blijven toch je bestanden op je pc staan, en chatschermpjes etc blijf je dan ook zien. \n\nOok ik heb gewoon staan dat er niets moet gebeuren als ik de klep dichtdoe, ik denk dat dit een bug is, maar dat weet ik niet zeker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 [QUOTE=FooBar;293397]Eerste probleem heb ik geen antwoord op. Speel eens met de instellingen voor deksel dicht. Bekijk het gedrag ook van instellingen die je in principe niet wilt gebruiken.\r\n\r\nTweede. Sluit je de laptop aan op dezelfde tv als toen je nog xp had? Zo nee: de tv moet het s-video signaal ondersteunen. Doet deze dat niet, krijg je alleen zwart-wit beeld. Vaak heeft een tv ook verschillende kanalen: VHS en S-VHS. Die eerste geeft zwart-wit, die tweede kleur. Tot slot wil een verloopstukje van s-video naar composiet ook wel eens helpen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk gebruik nu inderdaad dezelfde tv. Met een svideo naar composiet verloop stekker. Precies dezelfde setup als in xp.. alleen krijg ik nu zwart-wit scherm. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen