Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Ik wil foto´s op een DVD gaan branden maar hoe moet dat ? Moet je die branden als data of op een andere manier ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Ja, gewoon als data branden. Dan kunnen ze als het goed is ook gewoon op de dvdspeler worden afgespeeld en dus bekeken worden op de tv.\r\n\r\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 bedankt en dan heb je ook behooud van kwiliteit ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Juist als je de dvd als data brandt, heb je behoud van kwaliteit. Iedere andere optie zal hoogstwaarschijnlijk tot kwaliteitsverlies leiden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 en kan je foto´s beter op een dvd zetten of Cd of maakt dat niet uit en maakht het soort DVD ofzo dan nog uit ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Niet alle dvd spelers kunnen dvd\'s lezen waar foto\'s op staan.\nCd\'s met foto\'s meestal wel ,maar de kwaliteit blijft het zelfde.\nOok kan de kwaliteit op je tv nog steeds tegen vallen ,maar dat komt omdat de resolutie van een normale tv veel lager is als van een komputer monitor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Controleer inderdaad eerst even of de DVD-speler JPEG kan \"afspelen\". Als dat zo is, kun je de originele foto als data branden. Is dat niet zo, dan kun je de foto als dia-voorstelling branden, waardoor je een normale video-DVD krijgt. De kwaliteit van de foto wordt daarmee echter wel omlaag geschroefd, omdat je TV maar maximaal 576 verticale lijnen (pixels dus) kan laten zien. In dat geval zul je de foto\'s dus nog wel ergens anders moeten opslaan als je het origineel wilt bewaren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Met ProshowGold (het mooiste diashow prg) heb je de mogenlijkheid om bij het branden van de diashow er voor te kiezen dat ook de orginele foto bestanden in een apparte map op de cd/dvd worden gebrand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ik hoef niet echt een DVD te hebben met de foto´s maar ik zoek een goed opslag medium voor mijn grote hoeveelheid foto´s Ik wil een makkelijk, snel en veilig systeem hebben want ik ben zo verschrikkelijk bang mijn foto´s kwijt te raken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Dvd\'s en cd \'s kosten tegenwoordig zo weinig ,dus als je ze dan op cd of dvd zet ,maak dan een dvd of cd extra ,waar je niks mee doet ,alleen maar goed bewaren.Ook geen RW gebruiken ,en in een keer de cdof dvd vol zetten en afsluiten.\nWel na het branden natuurlijk kontrolleren of de foto\'s er echt wel op staan ,maar dat spreekt voor zich. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 [quote]makkelijk, snel en veilig systeem hebben want ik ben zo verschrikkelijk bang mijn foto´s kwijt te raken[/quote]Ik meen dat experts het nog niet over eens zijn over de duur van de houdbaarheid.... Koop in ieder geval kwaliteitsspul.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen