Ga naar inhoud

Laptop CD drive vervangen door DVD drive

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk bezit een Compaq Laptop type Armada 1500c, operating system is Windows ME.\r\nDaarvan is helaas de CD drive stuk gegaan. Nu heb ik een DVD rewriter drive die prcies in het slot van die CD drive past. Maar zodra ik die DVD drive heb aangesloten, wil mijn laptop niet meer opstarten.\r\nIs er iemand die hier een oplossing voor kan bieden, aub.\r\nDe CD drive is een Toshiba type XM-1902B\r\nDe DVD drive is een Toshiba type SD-R6112.\r\nIk heb op internet gezocht naar een mogelijk driver maar ook niet kunnen vinden.\r\n\r\nBijvoorbaat mijn dank\r\n\r\nCoBen
Link naar reactie
Beste Frans,\r\n\r\nHelaas lukt het mij niet om je een prive bericht te sturen. Dus dan maar hier.\r\nIk heb een paar tips gehad, maar tot nu toe heb ik geen resultaat geboekt.\r\nBij die laptop kan ik niet in het setup menu komen. Dus kan ik ook de gegevens van de CD Romdrive niet bekijken en vervangen.\r\nIn elk geval bedankt voor jouw antwoord.\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\nBen Goossens
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...