Ga naar inhoud

wizard bestanden en instellingen overzetten

Aanbevolen berichten

Met de wizard heb ik al mn bestanden en instellingen naar een map op mn backup schijf gekopieerd. Daarna heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd met originele cd. De computer is nu weer in de koopstand.\r\nVervolgens probeer ik met de wizard de oude bestanden/instellingen weer op mijn \"nieuwe\"pc te zetten. Ik krijg dan echter de melding \"Op de door u opgegeven locatie bevindt zich geen opgeslagen informatie. Geef een geldig pad in het invoervak op.\"\r\nHet pad dat ik op geef is \"D:\\backup 7.2.07\\USMT2.UNC\" Op de D-schijf staat die map ook gewoon.\r\nHet lukt me nu dus niet de bestanden/instellingen over te zetten. Daar baal ik flink van. Wat doe ik fout? Wie kan me helpen?????
Link naar reactie
Helpt niet helaas. Krijg steeds de melding dat de lokatie niet toegankelijk is voor het opslaan van bestanden en instellingen.\r\nDat \"opslaan\" vind ik wat vreemd, omdat de bestanden en instellingen al zijn opgeslagen en ik ze nu juist van de backup schijf (= \"D\") naar de C-schijf wil overbrengen.\r\nZie je nog andere mogelijkheden?
Link naar reactie
Platini: C is niet beveiligd voor zover ik weet; ik kan daar wel van alles en nog wat opslaan, alleen niet de bestanden van de map USMT2.UNC waarom het hier gaat..\r\n\r\nReintje: een heldere uitleg, maar dat is precies wat ik doe (en dat werkt dus niet).\r\n\r\nMisschien brengt het volgende jullie op een idee. Als ik die map USMT2.UNC open, blijkt die uit 7 \"betsanden\" te bestaan, te weten IMG00001 t/m IMG00007. Blijkens het onderschrift zijn dat NeroMediaPlayer media files, van telkens 2.097.133 kb (groot dus) Verder staat er 1 bestand in dat \"status\" heet en slechts 1 kb groot is. Ik snap hier niks van, maar misschien brengt het jullie op een idee???
Link naar reactie
  • 5 jaren later...
En toch is het nuttig dat ook de oplossing er nu bijstaat. \nHet is dus een positieve bijdrage n.m.m. \nTS zal er misschien niet veel meer aan hebben, maar mensen die met dezelfde wizzard het probleem hebben wel.\nZelf gebruik ik bewust nooit iets van Microsoft programma\'s om te backuppen ofzo, omdat ik niet tegen deze problemen aan wens te lopen.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...