Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Na de installatie van Vista stond mijn (voor mij belangrijkste) SATA-schijf niet in verkenner.\r\nVia configuratiescherm - computerbeheer gekeken naar \'opslag\'. Hier staat mijn schijf als Dynamisch/offline. Met rechtermuis kan ik op \'activeren\'klikken. Maar dan krijg ik een venster met: de gegevens zullen verloren gaan.\r\nWeet iemand hoe ik mijn schijf online krijg en terug zie in Verkenner zonder mijn data te verliezen???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Misschien moet je de juiste drivers installeren tijdens de installatie van Vista. \n\nIk wou vista installleren maar hij zag de harde schijven niet, dus heb ik tijdens de installatie de drivers geinstalleerd en toen zag vista ze wel.\n\nWat ook nog een mogelijkheid is, is om eerst weer xp terug te zetten, die harde schijf te backuppen en vervolgens vista weer opzetten en wel op activeren klikken. \n\nEr zijn miss nog wel een aantal mogelijkheden, maar die weet ik niet. :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen