Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Hoi\r\n\r\nWij willen een laptop kopen maar hebben er zelf te weinig verstand van om tot een keuze te komen. Ik de winkels krijgen we allemaal mooie maar ook onduidelijke of tegenstrijdige verhalen.\r\n\r\nWij gaan de laptop voornamelijk gebruiken voor;\r\nword\r\ninternet\r\npoiwerpoint \r\nexcel\r\nfoto\'s opslaan\r\nsimpele spelletjes\r\n\r\nWat we belangrijk vinden is;\r\nDuurzaamheid\r\nGarantie\r\nKomende jaren er mee kunnen spelen\r\nMogelijkheid Vista of met vista\r\nprijs tussen de 1,- en 950 euro.\r\n\r\nVragen;\r\nWie heeft een goed advies\r\nInternet shop of reguliere winkel\r\nverschil in fabrieksgarantie en garantie zoals mediamarkt dat biedt.\r\n\r\n\r\nGr Arjen\r\n\r\nalle info is welkom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Hai bonnetsteen,\r\n\r\nkijk hier eens en verbaas je niet !! 3 jaar garantie is niet niks. Ben je toch een beetje op weg geholpen:\r\n\r\n[url]http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showNieuws&id=50714&type=2&CFID=30146998&CFTOKEN=fb715e0da09b4067-30A04185-CCBA-C4E2-D0A914D3890C031D[/url]\r\n\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Ik zeg het maar even\r\n\r\nje mag geen help in je titel hebben staat duidelijk in de huisregels\r\n\r\nje kan hem weghalen door op op het schaartje te klikken en van je eerste post en dan meer opties\r\n\r\n;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 [QUOTE=Nyck;293123][url]http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fuseaction=home.showNieuws&id=50714&type=2&CFID=30146998&CFTOKEN=fb715e0da09b4067-30A04185-CCBA-C4E2-D0A914D3890C031D[/url][/QUOTE]Ik zweer bij de goede derde, Asus. Standaard twee jaar garantie en de interessantste configuraties voor een redelijke prijs.\r\n\r\nDe Asus F3F-AP067C lijkt me op dit moment de interessantste aanbieding, met Vista Home Premium Licentie en een Core 2 Duo (64-bit) processor die krachtig en energiezuinig is. De onboard graphics is voldoende voor simpele games als Sims 2 en GTA.\r\n\r\nInternetshop kan ook prima, want de garantie loopt toch direct via Asus:\r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/producteninfo.php?productid=026816[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Wij hebben onlangs een Dell Inspiron 1501 aangeschaft en zijn daar zeer tevreden over. Ik kan \'m aanbevelen. Bij Dell kun je overigens een deel van de configuratie zelf bepalen, waarbij je dan wel weer moet opletten of het dan nog wel aan je budget voldoet.\n \nEen jaar geleden ook bij Dell een Pc aangeschaft (Dell Dimension 5100) en ook hier zeer tevreden over. Er zullen vast ook mindere ervaringen zijn met Dell, maar ik vind hun service en compleetheid zeer goed.\n \nSucces met je keuze. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Wij adviseren een Acer.Maar zoals altijd moet men toch uiteindelijk de keuze zelf maken.\n \nSucces\n \nGroeten John Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 @America: svp geen reclame maken. Dit is gewoon Spam, haal de website dus weg :-(\r\n\r\nOf het moet een grap zijn. Acer geeft veel features voor de prijs, maar staat vooral bekend om de krakkemikkige laptops en veel problemen met garantie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen