Ga naar inhoud

resolutie probleem bij Halflife 2

Aanbevolen berichten

Ik ben maar speciaal gaan registreren hier, want weet me geen raad.\r\n\r\nik heb Halflife 2 geinstalleerd, prima spel, deed het goed, totdat ik de resolutie op 1200 nog wat ofzow zette, sindsdien gaat mijn beeldscherm op standby zodra ik het spel open. Ik heb al geprobeerd het spel er opnieuw op te zetten, maar hij blijft dezelfde resolutie houden waardoor me beeldscherm op standby gaat, een safe mode of een setup zit er niet bij.. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat me beeldscherm weer aangaat? ik heb ook al de resoluties in windows zelf veranderd, maar ook dat levert geen effect op.\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Als je het spel verwijdert, controleer je dan ook of de map van dat spel ook echt verwijderd wordt? Vaak is de de-installatie wat slordig en laat die nog wat bestanden of mappen staan. Gooi anders het spel er eens af, en kijk dan in de map waar je het geïnstalleerd had of die er nog op staat. Zo ja, gooi die eens weg en probeer het dan nog eens.\n\nAls dat niet helpt, dan zitten die instellingen mogelijk ergens in het Windows Register, en dan wordt het wel lastiger. Probeer eerst de andere methode eens, dan kunnen we daarna verder kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...