Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Ik ben maar speciaal gaan registreren hier, want weet me geen raad.\r\n\r\nik heb Halflife 2 geinstalleerd, prima spel, deed het goed, totdat ik de resolutie op 1200 nog wat ofzow zette, sindsdien gaat mijn beeldscherm op standby zodra ik het spel open. Ik heb al geprobeerd het spel er opnieuw op te zetten, maar hij blijft dezelfde resolutie houden waardoor me beeldscherm op standby gaat, een safe mode of een setup zit er niet bij.. weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat me beeldscherm weer aangaat? ik heb ook al de resoluties in windows zelf veranderd, maar ook dat levert geen effect op.\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 open een .CFG file van het spel in de map\r\n\r\ndaar staat ergens tussen resolution: \"1200x***\"\r\n\r\n\r\nverander dat\r\n\r\n*ik kan dit niet checken aangezien ik niet thusi zit* Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Bedankt voor de tip, ik ben hard opzoek gegaan naar een .CFG file, maar die is echt niet te vinden, ik heb over gezocht, heb windows laten zoeken naar een .cfg file, maar hij zit er niet tussen..\r\nik hoop dat er nog een andere manier is?\r\n\r\ngroeten \r\nHubert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 ik zal dalijk thuis even kijken voor je\r\n\r\n*eerste wat ik doe is CID forum bekjiken dusse ;)*\r\n\r\ndan zal ik je wel vertelle waar hij staat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 erg bedankt:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 ik heb alleen cstrike voor je\r\n\r\nen de CFG zit in C:\\Program Files\\Steam\\steamapps\\Accountnaam\\counter-strike source\\cstrike\\cfg\r\n\r\nmiss heb je hier wat aan hoop t wel ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Als je het spel verwijdert, controleer je dan ook of de map van dat spel ook echt verwijderd wordt? Vaak is de de-installatie wat slordig en laat die nog wat bestanden of mappen staan. Gooi anders het spel er eens af, en kijk dan in de map waar je het geïnstalleerd had of die er nog op staat. Zo ja, gooi die eens weg en probeer het dan nog eens.\n\nAls dat niet helpt, dan zitten die instellingen mogelijk ergens in het Windows Register, en dan wordt het wel lastiger. Probeer eerst de andere methode eens, dan kunnen we daarna verder kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 bedankt voor alle tips, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, de config ook opgezocht, maar hij staat nergens..\r\nhet spel doet het nog steeds niet..\r\n\r\nik baal er wel van. Is er niets anders waardoor ik de resolutie weer normaal kan zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Cstrike doet het overigens wel prima.. raar allemaal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 eindelijk, halflife doet het:)\r\nvia steam kon ik de resolutie veranderen,\r\n\r\nbedankt voor alle tips! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen