Ga naar inhoud

Maar 2 draadjes bij Planet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nsind een aantal dagen zijn bij ons maar twee threads werkzaam bij het downloaden van posts via binaries.news.planet.nl terwijl we voorheen drie of vier draadjes tot onze beschikking hadden.\r\nWeet iemand hoe we dit weer kunnen rechtzetten of moet Planet hierin iets veranderen ?\r\nWe hebben een Planet ADSL standard abonnement met een downstream van 3Mb/s. maar tijdens het downloaden krijgen we amper 200 Kb/s, hier betaal ik toch niet voor of begrijp ik dat verkeerd ???\r\nElke info is welkom....
Link naar reactie
Hoi Bommeltje,\n \nHet klopt inderdaad dat planet dat regeld ook de snelheid word door planet geregeld.\nOm te voorkomen dat hun servers overbelast raken denk ik, maar als je een betaalde nieuwsserver neemt voor 7.50 per maand kom je wel aan de voledigge download snelheid en nog een voordeel is dat de retentie tijd langer is dus de berichten of rarretje blijven er langer op staan.\nEn nee je betaald er niet voor het word vaak als een soort service erbij geleverd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...