Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Ik heb het al eens eerder op het forum hierzo gevraagt, maar nu is het telaat, het is al gebeurt. Mijn wachtwoord van mijn E-Mail adress is afgelezen en misbruikt door me eigen broer. Ik heb me gehele account moeten verwijderen en met veel gebel opnieuw kunnen aanmaken op het zelfde adres. Aangezien hij me haat, zal dit zeker weer gebeuren, of erger, misschien is dit al gebeurt.\r\nIk heb geen zekerheid, ik kan niks controleren, en nu is mijn enigste hoop nog gevestigd op jullie!\r\nIs hier iemand die mij een tip kan geven zodat mijn internet verkeer NIET kan worden afgelezen? Weer er trouwens iemand HOE hij dat doet? Dan zou ik veel blijer zijn omdat ik dan weet waar het zwakke punt licht. Ik heb overigens een Linksys router, een vrij nieuwe.\r\nDe gene die me kan helpen zal ik driedubbel dankbaar zijn, aangezien ik me nooit meer veilig voel op internet, hoewel ik wel bijna de hele dag achter zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Gebruikmaken van SSL-beveiligde verbinding tijdens het gebruik van email. Of je broer een ongelofelijke rotschop geven die hij zich nog jaren kan herinneren.\r\n\r\nAls je zelf wel nog toegang hebt tot die linksys, moet je eens kijken of je je broer misschien kunt uitsluiten van toegang tot het apparaat, het netwerk en internet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 [QUOTE=Matthijs;292956]Weer er trouwens iemand HOE hij dat doet? Dan zou ik veel blijer zijn omdat ik dan weet waar het zwakke punt licht.[/QUOTE]\r\nHij kan daarvoor een monitoring programma gebruiken. Met zo\'n programma kan je letterlijk alles wat je intikt terughalen.\r\n[url]http://www.downloadshareware.hu/007-spy-software/007-spy-software--p9011-2.html[/url]\r\nSpybot S&D kan zo\'n programma detecteren tenzij het daar is aangevinkt bij de uitzonderingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Er zijn twee opties.De eerste optie is hulp op afstand uitschakelen als je XP gebruikt.\r\n\r\nTen tweede gewoon Panda Antivirus Kopen dan komt hij nooit meer binnen.\r\n\r\nSucces met je keuzes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Hij komt niet binnen..\nEen goeie anti-virus heb ik ook (Panda dus niet),\nHij leest netwerk verkeer af dat door de hoofdrouter gaat van dit huis. Toegang krijgen tot mijn pc heeft hij al lang uitgesloten omdat dat onmogelijk is bij mijn PC, ik denk uiteindelijk dat de rotschop \'t beste is :D! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Je zou natuurlijk ook zelf even die router kunnen gaan beheren en het admin-wachtwoord van de router veranderen.\r\nTegelijkertijd even zijn MAC-Adress uitsluiten en je bent overal vanaf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Duhh wat dacht je ? Er zit zo\'n knopje achterop, dan is het w8woord zo weer admin ;( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Knopje vastlijmen met 10 seconden lijm. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 hahahaha ja, maar dan moet je hem zelf wel goed onthouden ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Haal via deze link het tooltje Keyscrambler op. [url]http://www.qfxsoftware.com/products.htm[/url]\nDeze scrambler werkt in IE7 en in Firefox. Elke inlognaam of wachtwoord wat je intikt wordt gescrambled. Dit zie je ook op je scherm gebeuren. Hiermee wordt je inlognaam en je wachtwoord voor gebruikers van sniffers en keyloggres onleesbaar. Installeer maar eens en log maar eens in op deze site. Je ziet de tool direkt aan het werk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen