Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Ik ga binnenkort een nieuwe pc bouwen. Maar dat wordt de eerste keer dat ik core2 duo ga inbouwen. \r\n\r\nMijn vraag is: is dat het zelfde als gewoon een pentium in bouwen:?: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Zo ver ik weet, voor alle processors vandaag geldt:\n- hefboompje om de socket open te doen.\n- processor in socket laten \'glijden\' (geen druk op zetten)\n- hefboompje om processor te \'locken\'.\n\nDiverse processor koelers hebben diverse mogelijkheden om gemonteerd te worden, maar de gebruiksaanwijzingen zijn veelal vrij duidelijk.\n\nHet enige verschil is dat je wellicht drivers moet installeren voor de processor. (Geen idee voor de C2D, maar ik had drivers nodig voor mijn dual core Opteron) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 oke\r\nWant een vriend van mij zijn dat je bij core 2 duo de \"2\" processoren gelijk moet laten lopen is dat ook zo:?: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Als de chipset op moederbord dat je uitkiest gewoon Core 2 Duo ondersteunt, hoef je je geen zorgen te maken over de aansturing van de twee cores op de processor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 oke bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen