Ga naar inhoud

google video

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Quicktime verwijderen kan helpen. Deze filmpjes moeten namelijk helemaal niet in quicktime afgespeeld worden!\r\n\r\nInstalleer tevens even de laatste versie van Adobe Flash Player ([url]www.adobe.nl)[/url], deze zou namelijk de filmpjes moeten afspelen.\r\n\r\nPersoonlijk vind ik quicktime het slechtste stuk software ooit gemaakt, op java na dan (maar da\'s weer meer een programmeertaal, eigenlijk), maar dat terzijde. Nutteloze mening waar ik je nu meer opscheep.
Link naar reactie
Sommige spellen en andere programma\'s hebben quicktime nodig.\r\n\r\nMeestal is het zo, dat de laatst ge(her)installeerde mediaplayer \"baas\" wordt, voor de dingen die meerdere Mediaplayers (behoren te) kunnen en de klus pas aan andere overlaat als-ie het zelf niet kan.\r\n\r\nAls ik eenmaal mijn 3 of 4 verschillende mediaplayers er in heb zitten, herhaal ik een keer extra de setup van Windows Mediaplayer want die wil ik als \"baas\" hebben staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...