Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Wie kan mij vertellen hoe ik bij de geblokkerde afzenders kom? Ik heb per ongeluk een mail van iemand geblokkerd en deze wil ik weer opheffen alleen kan ik nergens in deze lijst komen. Graag zou ik dat willen. Misschien kijk ik het wel over het hoofd. Dat zal gerust maar ik kan het zo 123 niet vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ga naar extra/berichtregels/afzenders blokkeren/tabblad geblokkerde afzenders. Het emailadres dat je wilt deblokkeren aanklikken en klikken op verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Extra \nberichtregels\nE mail : nieuws : afzenders blokkeren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Bedankt voor de snelle reactie. Het is gelukt. :)\n\nIk heb het dus over het hoofd gezien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen