Ga naar inhoud

Sitecom router probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb al enige maanden een Sitecom Mimo wireless router. Daar zit een vaste XP PC op met vaste kabel en een XP laptop draadloos. Inernet ADSL via casema. Dat werkte altijd prima: exellente verbinding op laptop.\r\nSinds een week echter is de verbinding niet meer dan LOW en valt verbinding op laptop en op vaste pc regelmatig weg.\r\nHeeft iemand daar een verklaring voor? En wat kan ik er verder aan doen??\r\nAlvast erg bedankt voor jullie reactie.\r\nGroeten, Coen
Link naar reactie
Sorry Maximinus, glad vergeten!!!! Ik heb het alsnog gepost!\r\n\r\nJa, alles valt dan tegelijkertijd weg, maar komt ook weer terug. We errruug traag allemaal. Ik had trouwens nog Casema gebeld en die adviseerden rechtstreeks de pc op modem aan te sluiten. Dan werkt alles prima! Dus t zit m echt in de router. Casema kon trouwens de router niet vinden in de modem (aangemeld). Weet niet wat dat zou inhouden.
Link naar reactie
Heb je je wifi wel beveiligd?? of zit er een buurjongen flink te downloaden op jou connectie????\nOf je hebt een virus/backdoor/trojan op een van de 2 pc\'s.\nEn als je bijna geen verbinding hebt, is het wifi signaal dan nog wel okay op de laptop?\nEn zitten er nog andere netwerken in de buurt? (dicht bij jouw kanaal)\nZet ook je kanaal instelling vast, dat werkt altijd beter dan automatisch.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...