Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 hee iedereen\r\n\r\nk heb laatst mijn bios (proberen) te flashen, met het programma van ASUS. \r\nHelaas is dit helemaal fout gegaan... Ik heb een ASUS P4B moederbord met geloof ik een award bios. Als k de PC nu opstart krijg ik een zwart scherm met helemaal niets erop en de computer blijft maar piepen:confused: :mad: \r\n\r\nWat moet ik doen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Hoeveel piepjes geeft je mobo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 eerst 1 wat hardere dan 2 iets zachtere en dan een pauze van 2 seconde ofzo en daarna blijft hij maar piepen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Hoofdletters in je titel omzetten en smiley eruit halen.\nLees ook nogmaals de huisregels, daar staat alles duidelijk in.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan op \'Meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 En Jannes je heb nu twee posten lopen met het zelfde onderwerp het is overzichtelijker als je er een sluit. Kan je even aan modje vragen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen