Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ik heb een samsung lcd tv LE40N71B.\n\nHier zit een audio out op, maar als die audio out aansluit op mijn aux van mijn panasonic stereotoren dan komt er bijnaaaa geen geluid uit.\n\nIemand een idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Kabel gecheckt of deze goed is ?\r\nMischien in de tv het audio out volume instellen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 dat er bijna geen geluid uit komt klopt\r\n\r\nje moet eerst nog wat aan het minimale stroompje doen (een versterker ertussen)\r\n\r\nde aux uitgang heeft maar een paar millivolt terwijl je +- 100 millivolt moet hebben Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 [quote=robbinonline;292750]Kabel gecheckt of deze goed is ?\nMischien in de tv het audio out volume instellen ?[/quote]\n\nKabel is goed.\n\nIk kan in de tv wel instellen het geluid uit te zetten zodat ie alleen via out loopt.\n\n@sjouwer, waarom heb ik dan wel normaal geluid als ik bijvoorbeeld mijn dvd speler of Nintendo Wii er rechtstreeks op aansluit? En als ik mijn TV er rechtstreeks op aansluit niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 de audio out uitgang zou genoeg power moeten leveren om een aux ingang aan te sturen, eventueel zou je het via een van de scart aansluitingen kunnen proberen daar zitten ook de audioaansluitingen op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Hetzelfde probleem bij een LG tv.\nMaar ik gebruik de audio uitgang van de digitale tv tuner ,en de audio uitgang van mijn dvd speler/recorder ,,om het geluid naar mijn 5.1 stereo installatie te sturen.\nDat deed ik bij mijn vorige tv ook al zo. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Ik heb de boel nou weer aangesloten op een andere stero, nog hetzelfde probleem. Mijn digitale ontvanger heeft alleen digitaal uit. En zo\'n kabel heb ik niet. \n\nIk zit er nog even over te denken om mijn logitech z 5500 er op aan te sluiten, maar daar ben ik nog niet over uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 Je kunt tussen de digitale ontvanger en de tv een scart verdeelkastje of zo zetten ,waar ook extra audio uitgangen op zitten.(of zelf maken ,scart kabel open maken en de audio aftakken.)\nDe digitale ontvanger van panasonic heeft wel analoge audio uitgang. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Ja dat zou kunnen, ik heb echter een dure scartkabel, dus daar ga ik liever niet in snijden.\n\nIk denk dat ik gewoon maar samsung bel en een monteur er naar laat kijken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen