Ga naar inhoud

Windows messenger bij start-up


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik mijn PC opstart, wordt windows messenger automatisch op de achtergrond uitgevoerd. Ik kan dit alleen terugvinden in het ctrl-alt-del scherm, want ik heb dus geen icoontje in de taakbalk. Verder kan ik ook niet in het hoofdscherm komen van windows messenger, want in c:\\program files\\messenger staat geen exe bestand dat het programma opstart. Verwijderen gaat ook niet, het enige dat kan is dat mensen een gesprek met mij beginnen, en das best irritant :confused: Ik heb ook al geprobeerd te kijken naar welke programma\'s er opgestart worden wanneer ik XP opstart, maar ook hier staat de windows messenger er niet tussen. Registry is ook al gecleand, ook al leek me dat overbodig, maar ja.\r\n\r\nHeeft er iemand een idee hoe ik er vanaf kom??? :confused: :(
Link naar reactie
Controleer eens of Windows Messenger uit je windows-installatie is verwijderd:\r\n\r\nSoftware > Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen, daar even zoeken naar Windows Messenger. Het vinkje dat er voor staat weghalen en een aantal keer op OK drukken.\r\n\r\n\r\nAls dat niet werkt weet ik nog een rigoureuze oplossing: Windows XP opnieuw installeren en daarbij je Windows-account NIET aan je MSN Passport / Windows Live ID laten koppelen.
Link naar reactie
[QUOTE=Mistery;292725]Iedere keer als ik mijn PC opstart, wordt windows messenger automatisch op de achtergrond uitgevoerd. Ik kan dit alleen terugvinden in het ctrl-alt-del scherm, want ik heb dus geen icoontje in de taakbalk. Verder kan ik ook niet in het hoofdscherm komen van windows messenger, want in c:\\program files\\messenger staat geen exe bestand dat het programma opstart. Verwijderen gaat ook niet, het enige dat kan is dat mensen een gesprek met mij beginnen, en das best irritant :confused: Ik heb ook al geprobeerd te kijken naar welke programma\'s er opgestart worden wanneer ik XP opstart, maar ook hier staat de windows messenger er niet tussen. Registry is ook al gecleand, ook al leek me dat overbodig, maar ja.\r\n\r\nHeeft er iemand een idee hoe ik er vanaf kom??? :confused: :([/QUOTE]\nKlik op Extra (boven in bij de werkbalk) \n2 klik je op Algemeen.\n3 dan zie je voor windows live messenger straten als ik me aanmeld bij windows daar moet je het groene vinkje uit zetten
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Als je outlook 2003 of outlook express start, wordt de windows messenger ook standaard gestart. In deze programma\'s uitschakelen is een optie.\n\nAl eens in de registry gezocht naar \"msnmsgr.exe\". Normaal gesproken wordt deze software in de RUN-Key gestart.\nMogelijk in :\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\run\n\nMaar waarschijnlijker in:\nHKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\run\n\nDe waarde simpelweg wissen. Let op, het verkeerde wissen in de registry kan ertoe leiden, dat je machine niet meer start.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...