Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 hallo\n\nik heb een groot probleem met mijn lite on LH-18A1P487C dvd schrijver\nheb em 2 dagen geleden gekocht en direct aangesloten en sindsien heb ik er hetzefde probleem mee, hij wil niet lezen of schrijven , mijn comp herkend het apparaat, mijn moederbord ook hij staat in \"deze computer\" maar hij doet niets op open en dichtgaan na. weet iemand waar dit aan kan liggen???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Staat er bij apparaat beheer geen uitroeptekens? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 kijk of je hem goed hebt aangesloten\r\n\r\ngeen pinnetjes omgebogen ofzo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Drivers goed geinstaleerd anders verwijderen uit je hardware lijst en opnieuw opstarten.\nOf gewoon kapot en dan even terug gaan voor de garantie ruil Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 Slave en Master jumpers goed staan?\r\nIDE kabel goed aangesloten?\r\nHerkent brandprogramma hem wel? Vervanger van een oudere? dan brandprogramma opnieuw installeren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Onze ervaring is dat Lite-On Branders momenteel erg veel problemen geven.\nOns advies is Koop een Nec of een Samsung Brander.Indien je een 18x DVD writer DL koopt zit de nero software er al bij.Zodat je de juiste brandversie hebt en dus totaal geen probleem.\n \nSucces.\n \nGroeten John Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Leuk advies, maar hij heeft die brander al. Lijkt mij verdacht veel op spam Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen