Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 er komt getik uit mijn laptop. maar het is geen overslaande cd of zo. wat zou dit kunnen betekenen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Het kan goed zijn dat je cooling hapert, Door te veel stop in B.v de fen,\nOf Het kan ook de Hdd zijn \n\nps. Ik zal je laptop eens prosesiconeel laten reinigen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 [quote=Intel 3000;292690]Het kan goed zijn dat je cooling hapert, Door te veel stop in B.v de fen,\nOf Het kan ook de Hdd zijn \n \nps. Ik zal je laptop eens prosesiconeel laten reinigen[/quote]\n[URL]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=prosesiconeel&btnG=Google+zoeken&meta[/URL]=\n \n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 @tjoekse........ zucht... moet dan nou?\n\n(als jij het nu even weghaalt, doe ik het ook....) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 op een ander forum zeiden ze dat de hd de geest zou kunnen geven. is die kans groot? soms komt er trouwens een soort geluid uit alsof je ergens met een pen of zo overheen KRAST... moet ik een back up of is dit nog niet nodig? loopt mijn laptop gevaar als ie uit staat? ik heb hem trouwens pas sinds juni, het is er een van dell, dit zou toch te vroeg zijn om stuk te gaan? ik heb hem weleens laten vallen, maar dat was volgens mij niet zo erg. er gebeurde niks daarna, iig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 [quote=belaya_notch;292744]op een ander forum zeiden ze dat de hd de geest zou kunnen geven. is die kans groot? soms komt er trouwens een soort geluid uit alsof je ergens met een pen of zo overheen KRAST... moet ik een back up of is dit nog niet nodig? loopt mijn laptop gevaar als ie uit staat? ik heb hem trouwens pas sinds juni, het is er een van dell, dit zou toch te vroeg zijn om stuk te gaan? ik heb hem weleens laten vallen, maar dat was volgens mij niet zo erg. er gebeurde niks daarna, iig.[/quote]\n\nIk zou zeker even backuppen en dan met de labtop even terug gaan of opsturen ofzo want hij valt :mrgreen: nog in de garantie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 zeker, snel doen nu het nog kan wand de hdd is de beste kans Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 bedoel je dat het waarschijnlijk aan de hd ligt? dat getik is trouwens gewoon het geronk dat de computer maakt wanneer hij nadenkt, maar nu herken je in dat getik het patroon van een overslaande cd. en hij doet het als er weinig na te denken valt (dus als ie normaal gesproken stil moet zijn)\r\n\r\nwaar moet ik dan naartoe bellen? ik heb gezocht op dell klantenservice enzo, maar ik krijg alleen maar reclame... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 [QUOTE=belaya_notch;293593]waar moet ik dan naartoe bellen? ik heb gezocht op dell klantenservice enzo, maar ik krijg alleen maar reclame...[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[url]http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/dellcare/nl/contact_us_options?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~tab=1[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Dit is de TIK dess DOODS,nu het nog kan van alles backup of een Ghoost maken .\r\n\r\nSuc6 Frans S. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Jey Ik sta op Google Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2007 Je zou een images kunnen maken van de harde schijf en veiligstellen.\r\nComputer Idee nr 1 en 2 van jaargang 2007 geven hiervoor een uitvoerige uitleg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 [QUOTE=Intel 3000;292690]Het kan goed zijn dat je cooling hapert, Door te veel stop in B.v de fen,\r\nOf Het kan ook de Hdd zijn \r\n\r\nps. Ik zal je laptop eens prosesiconeel laten reinigen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[QUOTE=tjoekse;292709][URL]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=prosesiconeel&btnG=Google+zoeken&meta[/URL]=\r\n \r\n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nniet iedereen is perfect tjoekse, intel is een jaar of 14.\r\nbegrijpelijk dat hij eens een taalfoutje heeft.\r\neen normaal mens gaat een ander niet in de zeik lopen nemen.\r\nvraag als je iets niet begrijpt wat hij bedoelt i.p.v. flauwe grappen te maken waar de meeste niet om kunnen lachen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 jij bent ook een nakomertje niet ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 jij staat op mijn negeerlijst tjoekse. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 kom op jogens geen geruzie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2007 mee eens, Zo erg vind ik het niet , wel is dit al eerder besproken \n\nLaten we gewoon doorgaan met dit topic Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 dat is dan (Y) intel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 \" dat getik is trouwens gewoon het geronk dat de computer maakt wanneer hij nadenkt\"\n \nZo\'n opmerking kan toch niet serieus bedoeld zijn ???\n \nEn iemand van 14 hoeft echt niet zoveel taalfouten te maken ,zeker niet met 2 havo.\nDe taalfouten zullen wel komen door te snel te typen ,en je eigen verhaal niet na lezen . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 goed zo Animal, dit is opbouwende kritiek en daar kan intel wat mee.\r\nintel, 2 HAVO? ja dan zou je beter moeten weten nietwaar? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen