Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

op een ander forum zeiden ze dat de hd de geest zou kunnen geven. is die kans groot? soms komt er trouwens een soort geluid uit alsof je ergens met een pen of zo overheen KRAST... moet ik een back up of is dit nog niet nodig? loopt mijn laptop gevaar als ie uit staat? ik heb hem trouwens pas sinds juni, het is er een van dell, dit zou toch te vroeg zijn om stuk te gaan? ik heb hem weleens laten vallen, maar dat was volgens mij niet zo erg. er gebeurde niks daarna, iig.
Link naar reactie
[quote=belaya_notch;292744]op een ander forum zeiden ze dat de hd de geest zou kunnen geven. is die kans groot? soms komt er trouwens een soort geluid uit alsof je ergens met een pen of zo overheen KRAST... moet ik een back up of is dit nog niet nodig? loopt mijn laptop gevaar als ie uit staat? ik heb hem trouwens pas sinds juni, het is er een van dell, dit zou toch te vroeg zijn om stuk te gaan? ik heb hem weleens laten vallen, maar dat was volgens mij niet zo erg. er gebeurde niks daarna, iig.[/quote]\n\nIk zou zeker even backuppen en dan met de labtop even terug gaan of opsturen ofzo want hij valt :mrgreen: nog in de garantie
Link naar reactie
bedoel je dat het waarschijnlijk aan de hd ligt? dat getik is trouwens gewoon het geronk dat de computer maakt wanneer hij nadenkt, maar nu herken je in dat getik het patroon van een overslaande cd. en hij doet het als er weinig na te denken valt (dus als ie normaal gesproken stil moet zijn)\r\n\r\nwaar moet ik dan naartoe bellen? ik heb gezocht op dell klantenservice enzo, maar ik krijg alleen maar reclame...
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;292690]Het kan goed zijn dat je cooling hapert, Door te veel stop in B.v de fen,\r\nOf Het kan ook de Hdd zijn \r\n\r\nps. Ik zal je laptop eens prosesiconeel laten reinigen[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n[QUOTE=tjoekse;292709][URL]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=prosesiconeel&btnG=Google+zoeken&meta[/URL]=\r\n \r\n:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nniet iedereen is perfect tjoekse, intel is een jaar of 14.\r\nbegrijpelijk dat hij eens een taalfoutje heeft.\r\neen normaal mens gaat een ander niet in de zeik lopen nemen.\r\nvraag als je iets niet begrijpt wat hij bedoelt i.p.v. flauwe grappen te maken waar de meeste niet om kunnen lachen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...