Ga naar inhoud

Aan en direct weer uit?

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nOnze computer heeft een probleem en dat is het aanzetten.\r\nAls hij \"koud\" is gaat hij alleen aan door het spelen met de aan/uit knop en de resetknop.\r\nVer volgens komt hij in het gegevens scherm met de melding U Cpu is gewijzigd ga naar Cmos en re-enter en save. Doe ik en hij doet het verder goed.\r\n\r\nWie helpt me..\r\n\r\nBij voorbaat dank. Martin
Link naar reactie
Reset die bios eens door het batterijtje van het moederbord er een nacht uit te laten , Daardoor word je bios compleet gerest, dan kan helpen je kloksnelheiden te normaliseren, je moet wel je tijd opnieuw instellen, en soms je HDD even weer detecten (Heel simpel )\n\nps. Nu ik het nog een keer lees kan het ook zijn dat dat batterijtje juist op is, Als het eerste niet werkt koop dan een nieuw batterijtje wand ik heb vaak gezien dat dat de schult was van allerlei vage problemen
Link naar reactie
Moeilijk opstarten kan ook aan de elco\'s op het moederbord of in de voeding liggen.\r\nDezen gaan dan beter werken als ze warm zijn geworden, Waardoor het systeem uiteindelijk wel opstart.\r\n1. Wat voor moederbord heb je in je pc zitten?\r\n2. Wat voor voeding heb je in je pc zitten?( Merk, Typenr, Watt)\r\n3. En hoe oud is het systeem ongeveer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...