Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nOnze computer heeft een probleem en dat is het aanzetten.\r\nAls hij \"koud\" is gaat hij alleen aan door het spelen met de aan/uit knop en de resetknop.\r\nVer volgens komt hij in het gegevens scherm met de melding U Cpu is gewijzigd ga naar Cmos en re-enter en save. Doe ik en hij doet het verder goed.\r\n\r\nWie helpt me..\r\n\r\nBij voorbaat dank. Martin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 zou je de opmaak code willen verwijderen die werkt niet\r\ndoe dat in je eerste post, klik edit en verwijder die code ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Nu graag nog het woord help uit de titel verwijderen, dan ben ik ook weer blij.\nLees ook nogmaals de huisregels, daar staat alles duidelijk in beschreven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Reset die bios eens door het batterijtje van het moederbord er een nacht uit te laten , Daardoor word je bios compleet gerest, dan kan helpen je kloksnelheiden te normaliseren, je moet wel je tijd opnieuw instellen, en soms je HDD even weer detecten (Heel simpel )\n\nps. Nu ik het nog een keer lees kan het ook zijn dat dat batterijtje juist op is, Als het eerste niet werkt koop dan een nieuw batterijtje wand ik heb vaak gezien dat dat de schult was van allerlei vage problemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Moeilijk opstarten kan ook aan de elco\'s op het moederbord of in de voeding liggen.\r\nDezen gaan dan beter werken als ze warm zijn geworden, Waardoor het systeem uiteindelijk wel opstart.\r\n1. Wat voor moederbord heb je in je pc zitten?\r\n2. Wat voor voeding heb je in je pc zitten?( Merk, Typenr, Watt)\r\n3. En hoe oud is het systeem ongeveer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Ik ben van mening dat het een voedingsprobleem is.\r\n\r\nGroeten John Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen