Ga naar inhoud

Computer start niet op

Aanbevolen berichten

Mijn computer geeft bij opstarten geen sjoege.\r\nZogauw ik de aan knop indruk gaan alle lichtjes branden (dvd-cd rom) De harde schijf brandt even en gaat dan uit. De koeling hoor je. Het zou zover ik dan weel geen voedings probleem moeten zijn.\r\n\r\nZou het het moederbord zijn?:confused: \r\n\r\nAls ik een paar keer probeer: aan, geen sjoege, uit (4 sec indrukken) wil hij uiteindelijk nog wel eens opstarten maar dit lijkt mij niet bevorderlijk voor de pc.\r\nOp dit moment is hij aan en dat laat ik maar even zo.\r\n\r\nKan iemand het verklaren?\r\n\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
OK dan, hij heeft nu drie dagen aangestaan en werkt goed.\r\nIk heb hem net uitgedaan en opnieuw opgestart wat hij dus gek genoeg gelijk deed.\r\n\r\nIk hoor geen piepjes, ik hoor een soort kraak en dan de harde schijf of de koeler aangaan (denk ik :confused: )\r\nDan nog een kraakje en het loopt allemaal.\r\n\r\nAls ik hem opstart en het werkt niet dan doet ie die kraak niet en geeft hij ook geen piepjes.
Link naar reactie
[QUOTE=America;293568]Dit probleem hebben wij deze week bij de hand gehad hebben flink moeten zoeken.Maar toen we de voeding hadden vervangen was het probleem over.\r\n \r\nSucces\r\n \r\nGroeten John[/QUOTE]\r\n\r\nVan wat ik heb begrepen tot nu toe zouden -als de voeding het begeven heeft- de ledjes voor op de pc het niet moeten doen.\r\nDe fan slaat aan en de lichtjes van de harde schijf, cd en dvd rom gaan gewoon branden.
Link naar reactie
Hoi Jolanda negeer America maar die is niet bezig met het oplossen maar met het verkopen van zijn spullen.\nEr zwerft hier op het forum een linkje rond om je harde schijf te controleren ik weet het niet zo uit mijn hoofd en op het moment zit ik op mijn werk. Maar misschien heeft iemand anders hem zo bij de hand. Het zou kunnen dat je harde schijf aan het kapot gaan is.
Link naar reactie
[QUOTE=rajo;293841]Hoi Jolanda negeer America maar die is niet bezig met het oplossen maar met het verkopen van zijn spullen.\r\nEr zwerft hier op het forum een linkje rond om je harde schijf te controleren ik weet het niet zo uit mijn hoofd en op het moment zit ik op mijn werk. Maar misschien heeft iemand anders hem zo bij de hand. Het zou kunnen dat je harde schijf aan het kapot gaan is.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nIk wacht wel op de link. Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...