Ga naar inhoud

Hoe moet ik emailadressen en emailbestanden op cd branden?.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb nu Office (Outlook) 2003 en wil graag Office 2007 Standard kopen en als ik de 2007 versie installeer ben ik de emailadressen en bestanden kwijt.\r\n\r\nMijn vraag is wie kan mij precies stap voor stap uitleggen hoe ik de emailadressen en bestanden op cd kan branden en hoe zet ik die in de nieuwe Outlook 2007 zonder handmatig de nieuwe emailadressen weer toe te voegen?.\r\n\r\nIk gebruik Windows XP Home Edition.\r\n\r\nAlvast bedankt voor de reacties.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
Hoi Pascal,\r\n\r\nJe kan alles bewaren in een nieuwe persoonlijke map (bestand/gegevensbetsandbeheer/toevoegen en dan de aanwijzingen volgen). Dit nieuwe .pst bestand is gewoon op een data-CD te branden. Bij je nieuwe 2007 outlook installatie kan je je .pst van Cd kopieren naar je harde schijf en dan weer opnieuw koppelen in outlook.\r\nIn een .pst bestand kan je al je mailtje en ook je adresboek kwijt.\r\n\r\nsucces.\r\n\r\nMartin
Link naar reactie
Hoi\r\n\r\nDat is gelukt wat je zei alleen als ik die opsla dan stond er al een naam in met persoonlijke mappen dus heb die voorlopig maar even zo opgeslagen.\r\n\r\nAlleen de vraag is als ik die bestand open in de map Outlook dan moet ik drukken op openen met hoe weet ik nou of daar de emailadressen en emailbestanden inzitten?.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
Hoi\r\n\r\nSorry snap er helemaal niks meer van heb wel beetje verstand van computers maar niet van dit onderwerp.\r\n\r\nIk klik bijvoorbeeld op de map Pascal in Outlook 2003.\r\n\r\nDan ga ik naar importeren en exporteren.\r\n\r\nDan klik ik op naar een bestand exporteren.\r\n\r\nDan klik ik aan bestand met persoonlijke mappen (.pst).\r\n\r\nDan klik ik nog een keer op de zelfde map bij selecteer de map waaruit u wilt exporteren.\r\n\r\nDan druk ik op volgende.\r\n\r\nDan druk ik op dubbele items vervangen door geexporteerde items (was al automatisch aangevinkt) dan druk ik op voltooien.\r\n\r\nDaarna klik ik via beeld op navigatiedeelvenster en dan zie ik die mailtjes staan van die map Pascal.\r\n\r\nHeb ik alles zo goed gedaan?.\r\n\r\nAls ik in de Map Outlook op de nieuwe map persoonlijke mappen klik druk ik weer op openen met en kan ik die mailtjes nog niet zien hoe weet ik nou als ik weer een nieuwe mapje exporteer of die terecht is gekomen in de map persoonlijke mappen?.\r\n\r\nMisschien is het een stomme vraag maar heb er niet zo veel verstand van sorry.\r\n\r\nBen benieuwd naar je reactie en bedankt voor de hulp.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie
Hoi Pascal,\r\n\r\nStomme vragen bestaan niet en je kan ook niet overal verstand van hebben.\r\n\r\nIk ga er even vanuit dat je aan de linkerkant je mappenlijst hebt staan, zo niet dan moet je via beeld/ navigatiedeelvenster aanklikken.\r\nDan zie je zowieso je standaard persoonlijke map waar dus ook je POSTVAK IN bijstaat. Dit was niet de persoonlijke map die ik in een eerdere reactie bedoelde, mijn fout.\r\nJe moet via bestand gegevensbestandsbeheer een nieuwe persoonlijke map aanmaken door op toevoegen te klikken.\r\nKies voor persoonlijke mappen voor outlook (.pst) en klik op OK.\r\nSla het bestand bijvoorbeeld op in je map documenten en geef het de naam mee \"bewaren.pst\".\r\nIn het volgende scherm geef je nogmaals als naam op \"bewaren\" en je klikt op OK.\r\nDaarna zie je dat er in de mappenlijst van outlook een nieuwe map is aangemaakt met de naam \"bewaren\".\r\nDit is je nieuwe persoonlijke map waarnaartoe je alle mailtjes kan kopieren. Je ziet dan ook gelijk of die mailtjes in de map bewaren zijn terecht gekomen. Ook je map contactpersonen is op deze manier te kopieren(rechtsklikken op de map contactpersonen en dan kiezen voor kopieren en daarna de map \"bewaren\" selecteren.\r\nhet bestand bewaren.pst uit je map documenten is gewoon op CD te branden en later eventueel weer gewoon te koppelen in outlook 2007(weer via bestand/ gegevensbestandbeheer) .\r\nIk moet wel vertellen dat het kopieren van de map contactpersonen niet zomaar weer terug te zetten is, je zal al je adressen stuk voor stuk weer terug moeten zetten in je nieuwe outlook. Eventuele oplossing zou zijn om de map contactpersonen via bestand/ exporteren op schijf of disketten te zetten. Mijn ervaring is dat dit niet altijd goed gaat om voor mij onverklaarbare redenen.\r\n\r\nSucces ermee en als je er niet uit komt stuur je me maar een mailtje, Dan kan ik je via de mailwisseling of eventueel telefonisch verder helpen, dat is wel zo makkelijk als via dit forum.\r\n\r\ngroet\r\n\r\nMartin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...