Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Ik heb sinds kort een laptop, hoe kan ik vanaf mijn laptop printen?\r\nOp mijn vaste computer is een printer aangesloten, deze heeft geen USB aasluiting.\r\nWat zijn de mogelijkheden, om toch te kunnen printen.??\r\n\r\ngreetzz,\r\nFrans:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Heb je de beschikking over een netwerk?\r\n\r\nmrQ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 [QUOTE=quappo;292662]Heb je de beschikking over een netwerk?\r\n\r\nmrQ[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben hier aan begonnen, maar dit valt nog niet mee, dus maar blijven proberen.\r\n\r\ngreetzz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 een netwerk is wel handig wanneer je de printer aan je vaste pc wilt gebruiken vanaf je laptop! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2007 Volgens mij is een netwerk zelfs de enige mogelijkheid, als je de printer niet rechtstreeks op de laptop kunt aansluiten. Of je moet de te printen bestanden eerst overzetten naar de PC via USB-sticks of zo... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 in deze situatie is een (draadloos) netwerkje bijzonder handig in combinatie met een (draadloze) printserver. Is het budget iets beperkter, kan je (als je al een netwerk hebt) op je laptop je printerpoort toewijzen aan je printerpoort van je andere pc, maar als je dan wil printen, moeten die andere pc wel aan staan..etc etc.\r\nAnders met een USB stickje gaan wandelen.\r\n\r\nSuc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen